Emerald Gilbert Reviews

  • “I follow Citrix strain wherever I can and that brought me to Emerald! They only had a gram left and my budtender Stefen sold me what he personally put aside to buy. That was really cool and he didn't have to let me know he had some. Thanks Stefen!”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Emerald Gilbert

    We're glad you enjoyed the Citrix and appreciate the positive feedback! We look forward to seeing you again soon!

  • “Friendly and informative!”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Emerald Gilbert

    Thank you!

  • “Like the specials but it takes awhile to get in and out. They just lowered the prices a little. Thanks emerald! ”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Emerald Gilbert

    Thank you Sammyanger, we appreciate you!!

  • “Great selection”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Emerald Gilbert

    Thank you! Our flower menu is constantly rotating, so be sure to check back daily!

  • “To start I would like to say that the people that work here are friendly and informative and usually pretty quick to get you in and out so that is good. But on the other hand their hours are horrible for a hard-working guy like me that has late days, closing your dispensary at six is almost just a slap in the face. I keep coming back here because I really do like the people but originally emerald closed at seven; and now I'm showing up at 6:06 to see people inside completely ignoring me trying to get their attention. The prices are outrageous and the herb is mediocre. The top shelf smokes like the Lows mids or highs. Everything is crazy overpriced and when it comes to medication like this you people are almost no better than pharmaceutical companies trying to rip off hard-working people. Maybe pricing closer to how the rest of the dispensaries in the valley do would be a good plan. I hate you Emerald Palace. ”

    Was this review helpful to you?
  • “Great people and great deals! The staff is super knowledgeable and helpful in choosing the right strain or method of consumption. I visit here often and will be back soon! ”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Emerald Gilbert

    Thanks! We're always eager to pass on knowledge and answer any questions you may have, whether it be in person or over the phone. We're excited to see you again soon!

  • “I always love the service and open atmosphere, but the prices are a bit high relative to other dispensaries. MJ Freeway (their inventory software) has been unavailable for the past 2 days, so they have been closed. Apparently, their isn't a plan b. I wonder how much patient data is stored with MJ Freeway? Hopefully, nothing.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Emerald Gilbert

    We're glad you love the service/atmosphere and we're happy to say we just lowered our prices across the board! We do apologize for our system being down and any inconvenience that may have caused. We look forward to seeing you again soon!

  • “Zero star experience for being shown expensive lawn clippings in a MEDICAL dispensary. I know these plants were smelling nice when they grew. YES, ITS YOUR FAULT THEY NOW SMELL LIKE HAY. Are all the dispensaries working together to sell nothing but ruined bud at retail MMJ locations? Some anti weed smell conspiracy???? So you can start charging 500 for an ounce once you actually start providing a legit, useful, medical grade therapeutic Cannabis product? All I need is some Delta-3 Carene. The most common terp in the world. Why does not a single dispensary in the east valley have weed with terpenes? All weed has terpenes. Unless it came from a legal dispensary!”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Emerald Gilbert

    We're sorry you didn't have a good experience with our flower. We do grade our flower based on smell, effect, taste, etc. Strains are then placed on one of of three tiers; basic, premium and top shelf. Our ounce prices range from $240-$340. The smell of each strain can flatten out over time, due to the repeated opening and closing of our sample jars. However, our packaged flower is immediately sealed to ensure freshness open opening. Please come in or give us a call (480.361.0078) and ask for a manager. Your satisfaction is very important to us.

  • “Phenomenal service, setup, and selection everytime. They always have deals and consistent quality. Great flower, the best edibles, and quality concentrates. I recently got turned on to Live Resin vape pens, awesome.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Emerald Gilbert

    Thank you for the support and feedback! We look forward to seeing you again!

  • “The entire experience was great. The staff is friendly and knowledgeable and the wait time was short. They also have a huge variety of edibles, flower and vape cartridges. I'm already planning my next visit.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Emerald Gilbert

    Thank you!