Green-Theory - Factoria (Now Open) Reviews

  • “My first visit to the Factoria location, my google maps had some difficulty directing me but I finally found them tucked behind the McDonald’s. Good thing I stopped for lunch. As for the new layout, it lacks the coffee shop feel of the old store replacing it with a Factoryline display shuffling customers from one end of the store to the other. I was relieved to see they still have some topshelf growers like FireBros and Royal Tree but their selection seems mostly dominated by NWCS. Pleasantly surprised to find Joel still holding down the dayshift. He’s always treated me right!”

    Was this review helpful to you?
  • “I walked in and was not greeted at the door so I stood in line behind 2 people while the 2 workers help 2 other costumers. After about 5 min in line it was my turn I walk up to the guy with my ID in hand and hand it to him. He looks at it then the first words out of his mouth in the 5 min I have been in the store was “ you need to stand be the door tell I am ready” I told him “Nvm Goodbye that was rude” and walked out. This is not the first time I have had to deal with annoyed uninterested workers when coming here and I don’t think I am going to put up with it again This happed 11-13-17 at 2pm a middle aged jerk was who “helped”me”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Green-Theory - Factoria (Now Open)

    I’m sorry to hear that the customer service you received was not welcoming. We value all of our customers and strive to stay attentive to everyone’s needs as soon as they walk in the door. We are working to hire more Team Members in order to avoid situations like this in the future. We apologize if we couldn’t service you as fast as intended. We understand that the remark our Team Member made was interpreted as snide and that is unacceptable customer service. I have addressed the matter with our Team to make sure this does not happen again. We would love to have you back and take care of all your cannabis needs. My name is Alex and I’m the Operations Manager here. Please feel free to contact me so I can ensure you get taken care of in the best possible manner.

  • “The feel is just different than the old Bellevue location.”

    Was this review helpful to you?
  • “clean, good service and budtenders. prices were high for some brands, and ok for others. missing high quality selections. ”

    Was this review helpful to you?
  • “Monday morning first thing was my visit. Bud tenders very knowledgeable and had a great recommendation. Will defiantly be making more stops. Convenient too being it's across the street from my current job location. ”

    Was this review helpful to you?
  • “No reason to get ripped off in Issaquah any more. This is my new local "go to" state store.”

    Was this review helpful to you?
  • “Staff was friendly but only could offer different "feeling" strains but not specific ones. That was disappointing. The concentrate I bought was highest quality product I've had since becoming an enthusiast. One puff and I'm good. Good recommendations but I'd love to have been able to pick up specific strains. ”

    Was this review helpful to you?
  • “Visited this past weekend during their opening. Prices and strains were clearly displayed on screen behind the counter so that was nice. However, everything in the store was supposed to be 30% off. I asked the attendant I was speaking to see some of the $20 1/8ths from Monkey Grass Farms. I selected 3 of those and one $14 preroll. So without any discount I should have been sitting at $74. Somehow I ended up paying $72. I'm not the type of person to make a scene or bring things up in person so I just took the loss and called it a day. But it was definitely discouraging to pay full price when everything was supposed to be on sale for the opening. The attendant just seemed to be annoyed by my presence. Nice shop, different products, poor service and I'm pretty sure anyone else would be pretty mad about not saving the $22. Probably won't be back, especially since I can't be certain that their sale prices will be honored in the future.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Green-Theory - Factoria (Now Open)

    Hello, My name is Gilly, I am the operations manager here at Green-Theory Factoria. I apologize for the experience that you had at our store during our grand opening. Monkey Grass 1/8th's are regularly priced at $30 and on our 30% off sale it brought them down to $21. After buying 3 1/8th's and $14 pre-roll at 30% off would make your order the correct $72. Our sales associate should have informed you of the price of monkey grass before finishing the sale For future reference our $20 1/8th lines are VooDooo Cannabis and Life Gardens.

  • “I was weary on the location but excellently for ingress egress and dammit that Liberty Reach power diesel is a sleeper strain very hard to come by”

    Was this review helpful to you?
  • “Just attended Green Theory's grand opening in Factoria. I had visited their other location in Bellevue, but hated the parking. But it is always fun to visit a new neighborhood store. So I gave it a look over. I hope Green Theory will take my comments as helpful suggestions, if they truly want to succeed in the new location. I am hoping they do. First, the shelves were understandably somewhat barren. Hey, they just moved in! The bud tenders were polite, and helpful. The parking is better. It is the price gouging that pisses me off. Their online prices, and in store prices do NOT include sales/cannabis taxes. So a 15 dollar gram is 22 dollars when you get the bill. A 56 dollar eighth is really 80 dollars. This is inexcusable. I have much better choices in neighborhood shops in the area who are not looking to gouge me. Not going back until they change their advertised pricing policies. It is a shame.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Green-Theory - Factoria (Now Open)

    Howdy, We're a little confused when you state the prices don't include tax. We include the tax in all our pricing on leafly & on our website, so we're not sure where the miscommunication is. If you would like to come down to the store we would be more than happy to go over the receipt with you to avoid any further confusion.. Thank you, GT Staff