Paradise Found Reviews

  • “Absolutely amazing store. Can't believe their top shelf is only $14! The selection is incredible and I found the perfect Indica for me cause the staff member who helped me was so knowledgeable and helpful. I believe her name was Patience. Yo everyone come heck this place out. No comparison! ”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Paradise Found

    CannakingOR I"m super pleased that we could help you find the right Indica. I try my hardest to make sure each customer leaves happy and excited to try their product. Thank you for your kind words. We hope to exceed your expectations once again next time you come in. :) Sincerely Patience.

  • “Best shop in Portland. Such cool staff that it makes me want to come every day just to chat with them about weed. Super knowledgeable and nice! The menu is so long it took me 5 minutes to just read trough what they have. It's awesome! Love this store. ”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Paradise Found

    Thanks for your kind words, weedzardOz! We try and keep a solid stock of products for our beloved customers and friends, so we're glad you're so satisfied! Stop in when you can!

  • “Great selection and quality. Good specials and very friendly budtenders. A+ Shop...and even better, it's the closest one to my pad!”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Paradise Found

    We're extremely happy to hear you had such a glowing experience fatnik13! Whether on your way home or on the way out, come say hey and we'll say thanks with 10% off your next order

  • “This place is much like a paradise.... Found this gem on vacation and am very impressed by selection, cleanliness, and the workers, the workers are very knowledgeable and helped inform me on a variety of things I'm very pleased.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Paradise Found

    Cannabee, we're glad we could be your canna-resource away from home! Next time you're on vacation out here, mention your review and we'll thank you with 10% off!

  • “Absolutely amazing selection with the best customer service I've yet to encounter. Everyone should check this place out! ”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Paradise Found

    Thank you for the kind words. Come in and get your 10% on your next visit just mention your review name (Magneticbud) and we will glad to hook you up.

  • “Brah, so I when go in yesterday to paradise found yeah, and brah! I was so amazed with how da people when treat me and I love their selections. Real good kine people automatic. I would go there again and will tell all my people bout dis place for sure 🤗”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Paradise Found

    Flip-a-pino we appreciate you, thank you for letting us be the dispensary to provide you with your cannabis needs.

  • “Super super disappointed. This is the 2nd time I've visited paradise found (PF). Again I walk away empty handed & time spent that I'll never get back. I despise wasting time. It's a reason why I always check the Leafly menus first so I can find the products I'm looking for before I drive to a dispensary. BOTH times the PF menu was outdated/changed suddenly & the product (or a close alternative) I specifically showed up to purchase was not available. Todays visit was even recommended by another PF staff member (currently off shift) since they knew the CBD cartridges I wanted were in stock. Staff seemed to brush it off like it wasn't a big deal...saying "I'm all good." Well no, I am not good. So I exited the building & walked directly back to my car to write this review. Some other dispensary will receive my future business. I doubt I'll return for a third try. Now I get to begin my search again. ”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Paradise Found

    Hi aramshaw33. First let us start with saying we're very sorry you felt that way after your visit and that you couldn't find what you were looking for. We give a lot of thought to these kinds of situations and want to try and fix your experience. The first time you came in you were looking for the Chocolope strain, which unfortunately we don't carry at this point, and we never had it in the past. We believe the confusion was with the Chocolate Haze strain that we do have, which is a cross with Chocolope but might have been cause for confusion when looking through the menu because of the way the original cross strains appear under the description for products on the Leafly menu. During your second visit you asked to see our CBD options in the extract section. We have several CBD 1:1 cartridges but it seemed you were looking for something with low THC which we don't have with our cartridges. You recalled seeing that on the menu but we assure you that we wouldn't put items on our menu that we don't carry or never carried in our store. With that said, the menu is updated daily, so if you have seen something the day before and plan on coming in specifically for that product, we recommend checking again online or giving us a call at 971-803-7172 to make sure the product is still in stock. We would gladly put that aside and save it for your visit. We will be more then happy to try and fix your experience with us. We have a wide selection of products and if you come in to our store we will make sure to try and find the perfect option for you.

  • “like it alot. been helpful when needed. no bs. friendly. no bad exp. at all. good people.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Paradise Found

    That's what we believe in bcarson! No BS, friendly people and good experiences. Come say hey and let us say thanks with 10% off your next order!

  • “Awesome location for me. Everyone there is super friendly, very helpful . Excellent service, excellent product.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Paradise Found

    We think you're awesome and excellent too, greeneyes342! Come back soon and redeem your 10% off as our thank you!

  • “This is my regular dispensary. The staff there has always been awesome to me and give the best service. Every time I've had a problem with a cartridge, they've taken care of it. ”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Paradise Found

    Thanks for the kudos, hellbrat! You have problems, we take care of them and you!