Quality Choice Reviews

  • “Nice place with great product. Price is fair and deals are to die for.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Quality Choice

    We are glad you think so! We try our best to stay competitive in prices but still provide a quality product! Thanks!

  • “This is the best dispense in the springs by far my favorite ”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Quality Choice

    Thank you!

  • “This place is sweet! Great staff & great medicine! All around WIN. 👌🏻”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Quality Choice

    YES! Thank you so much for the feedback! Can't wait for your next visit!

  • “I love this place. I always walk out with two bags. I mean the deals are amazing and they always hook it up when they can. I would recommend to my friends. And I probably will continue to be a member for a while. ”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Quality Choice

    We LOVE hearing this! Thanks so much for the kind words and continued support!

  • “Called before i went in to check prices, When i got there they were not what i was told. Asked y when i called they told me this price could not answer the question. What a waste of time and a Joke. Customer service sucks at this store. I will not be back”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Quality Choice

    We are sorry to hear about your experience. I have left my contact information on your other two reviews so that I can correct this issue for you. I have looked into this situation and when you came in on 9/7/17, you purchased an OZ and a half. You were charged $125 for the the full OZ and $84 for the half OZ, both strains on Gold Shelf. Those are our non-member prices (before tax), and you are not a member of ours. When you came in the next day (9/8/17) it was a Friday and our Daily Special is NO TAX ON OUNCES OF FLOWER. You wanted to buy a 1/2 OZ only and not a full OZ. We don't offer NO TAX on anything less than a FULL OZ on Friday. When my budtender wouldn't honor the NO TAX deal on your 1/2 OZ, she was justified in doing so, as those are our policies. We hope you can understand better the circumstances of what happened during your visit and allow us to make it up to you by reaching out to the contact information I have provided. Thank you for the feedback.

  • “I love this place ”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Quality Choice

    Thanks Drew! We love you too!

  • “Best bud in Colorado Springs!!! Love this place”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Quality Choice

    Thank you! We love you!

  • “cool staff,I really like quality choice they have good product,and have some of the best prices I've seen in town with their daily specials.I've been a member there a month and have not been dissatisfied.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Quality Choice

    Yes! We are so happy to hear this! We strive to provide our patients with quality meds, at affordable prices.

  • “As soon as i walked in the door the atmosphere and budtenders made me feel like i wanted to come back everyday great cannabis 10/5 stars”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Quality Choice

    This is what we like to hear! Thank you so much and we can't wait to see you again!

  • “I've been coming here for a little overy 2 years now. My previous membership was with a place super out of my way with only 1 consentrate compay on their shelves. Chris & the ladies are very friendly, knowledgeable, and professional they're overall good people & shop. They have Craft, Apothecary, Viola, Olio, Venom, Kush Consentrates, Pure Distilled, Encredibles Extracts, Rx Green & much more of everything you'd ever really need”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Quality Choice

    Wow! Thank you! We are happy that we can meet your needs and provide you with the best method of relief.