Seattle Tonics Reviews

  • “Please don't change your menu or your bud selection it's great. BUT your front desk needs work. This store has a really good selection of herbs. This is my go-to store right now. BUT the front end needs work. I am a medical card holder and I was told two different stories by the clerk and manager who works here. Story 1- I am just not paying sales tax Story 2- I get 10% off my purchase Because the sales tax is included in the price I feel like something shady is going on and I'm gonna have to call them on it next time. I called the manager today (10/17/2016) and she told me that it was 10% off my purchase. Well today I purchased 2 grams of white berry and 1 pre-roll of lemon drop. My total was $20.50. How is that if I'm getting 10% off my purchase (which would be $2.20)? That doesn't add up. And this is how its been the last few visits. I like the atmosphere as far as the building layout. It's pretty good, but I don't like to be nickeled and dimed and overcharged on my purchases. It's only half a dollar, but at the same time that adds up over a few purchases. Hope they can get this figured out.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Seattle Tonics

    We're very sorry for any misunderstanding, when we said 10% we were actually referring to the 9.7% WA state sales tax. All of our prices on the floor include this tax in the listed price, and when we apply your medical card that sales tax is what is discounted. We'd never intentionally overcharge anybody, and part of our mission here is to make this medical/recreational transition as smooth as possible for everyone. We include the tax in our sales price as a courtesy to our customers, so when we give you the medical discount that's what we're referring to. Next time you're in we'd be happy to talk through it with you if you'll let us. Thanks for coming in!

  • “This store has a great selection, and they continuously update their menu with the newest and highest quality products. ”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Seattle Tonics

    Yes we do! Let us know what we can do next time you're in to bring those 4's up to 5's!

  • “A gentleman greets you outside and verifies you are of legal age. Inside the shop is open and clean with displayed product all around. The ladies that were in the shop when I visited both came around the counter to describe the various products and their uses. I was impressed with their knowledge and their attentiveness. I will stop in again when in town.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Seattle Tonics

    Five out of five! We'll quit while we're ahead. Thanks so much for coming by!

  • “I had a hard time getting help here. Then when I bought a $50 cartridge that was defective, I was told I couldn't return it because it had been more than 24 hours since purchase. Are you kidding? I was never informed of this return policy and definitely won't be shopping here again.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Seattle Tonics

    We apologize for any inconvenience, but our return policy is fairly standard and printed on all of our receipts. As for having a hard time getting help, our budtenders are friendly, knowledgeable, and have great customer service. If we were particularly busy at the time we might not have been able to give the one on one time you were looking for, but we always try to.

  • “I love this place. Massive walls of various flower strains and tables full of edibles and other goodies. Everything is well displayed. Great selection, but not overwhelming (which means fresher product). You can see all the THC info along with the actual bud and not on a menu. Some incredible values as well for decent weed for baking or ingestion.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Seattle Tonics

    We love you too! Come back soon kind stranger.

  • “As a first-time dispensary customer, this was my favorite of the three shops I visited in Seattle during Hempfest. I only use/bought concentrates, so the 4 grams for $100 special was very 'special' to my perceived value - from maybe 31 varieties to choose from! I spent two, three, almost four times as much for oils elsewhere - but they were not that many times better. This shop excels at both value and variety, without pretentiously pushing an overmarketed/priced product. "The Other" shops seemed more like jewelry retailers - fast to separate me from my money. ZERO PRESSURE SHOPPING.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Seattle Tonics

    That's exactly what we aim for! Thanks for coming in!

  • “The place seems sketchy at first but other than that!! they have ridiculous DEALS!! I drive from Federal Way, it's worth the drive.. ”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Seattle Tonics

    Thanks for coming all the way out! Our rough exterior is what makes us a diamond in the rough!

  • “Beware of the 4G of concentrate for $100 deal. I went in planning on picking up a couple $35 reasonable priced concentrate. The deal wasn't explained very well and I walked out with $100 of crap oil that one of which had such a nasty taste that it literally made me gag. Don't bother with Altered State mango kush it was some of the worst tasting oil I've consumed.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Seattle Tonics

    Every gram of oil we sell is part of the 4 for $100 deal, so we're not sure what was confusing about the deal, but we're sorry you had a bad experience. The Altered States is in our bargain table with the $20/$25 grams, next time be sure to check out the top shelf table, all of which still qualifies for the 4 for $100!

  • “This was my go to store when all the pot shops first opened. Tonics had great prices and an amazing variety of products, but as I've visited other shops I've realized the prices here are high and today is the third time I've come in for an item listed on the menu they make available online only to find out they didn't have any! I understand running out of product, but that's the beauty of updating your menu!! I don't expect to return here for more disappointment anytime soon. ”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Seattle Tonics

    We really do take pride in both our selection and prices, and do our best to constantly update the menu as we go. Unfortunately, we aren't always able to get to everything immediately. As far as we know, we've got some of the all around best prices and products in the area. We're sorry to hear you didn't have a great experience, but we hope you change your mind and come back soon.

  • “It looks a lot better when you walk in the door. Good energy, SHIT TON of strains, good selection of flower. labeling the strains that are mixed together for hybrids is helpful and fun to look at. Absolutley coming back here. Dope deals as well”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Seattle Tonics

    We take pride in our prices, our selection, our service, and in providing you all the info we can to make an informed decision. Glad to hear it's working! Thanks for coming by, come back soon.