Shango Hillsboro Reviews

  • “WOW !!!!! SHANGO Hillsboro IS EXPENSIVE!!! Medical Grams starting at $12.00 YIKES!!! Charging $25.00 for Large SPOON Pipes, when at other dispensaries I CAN GET THEM for $8.00. Reefer Rolls for $18.00!!! UH WHAT?! Sorry Shango, First time here, Not Impressed. Nope, will Not recommend to friends. I will NOT BE shopping here in the future.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Shango Hillsboro

    We're sorry to hear you didn't enjoy your experience at Shango. We try our best to stay competitive as far as pricing goes, we will continue to work with our vendors to try to bring you the best quality at the best price possible. Hopefully we'll be able to serve you in the future!

  • “Love the staff. They're knowledgeable and their product is great :). Also, the location is close by and store is well laid out. We stop in at least once a week.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Shango Hillsboro

    Thanks so much, we appreciate your loyalty to Shango!!

  • “I shopped here twice and both times I was disappointed both times. The service was fine but they only had a few strains to choose from and all the nuggs were tiny because they store them in a tiny container so the were squished. The guy said that I didn't have to pay the tax because "the owner" was paying it but it still was $15 a gram. So I won't be shopping there again. ”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Shango Hillsboro

    We are sorry to hear you were not satisfied with your recent visit to Shango Hillsboro. We have meticulous standards in place to ensure the highest quality of product in the area. Shango Flower is not sold in open jars that allow customers to smell individual strains or select individual flowers, but we do offer the snifters of each strain for our customers to see and smell. We also take great pride in our customer service and do not take a low review lightly. We want each and every customer to feel special when they enter our store and would like to extend a personal offer for you to meet the owners of Shango Hillsboro if you would consider stopping by again. We welcome your feedback, so just ask for the owners Adrian or Jackie Perte.

  • “I love everything about this place the vibe is cool right when you walk in. really hardworking people up in this building. hope to be part of the Shango Team one day”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Shango Hillsboro

    Thanks for your support and awesome review, we appreciate your business.

  • “the set up they have is cool but the prices are way to high ”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Shango Hillsboro

    Sorry to hear you think our prices are too high. We really are competitive within the OR market. We invite you to come back in and share your thoughts with our owners Adrian and Jackie Perte, they will welcome your feedback. Excellent Customer Service is something our store strives to provide and we do not take a low review lightly. We do appreciate your business and hope you will give Shango Hillsboro another chance.

  • “They charge WAY too much. Giving other dispensaries a bad name. Flowers are fine but nothing different than what I can find for $25-$40 less in Portland. Price gouging people who can't or don't want to go into Portland. Not coming back.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Shango Hillsboro

    We are sorry you were displeased, we try to offer the best flower at the best price and try our best to stay competitive with the market. Hopefully we'll be able to serve you again in the future!

  • “Was my first retail shopping experience and is still a favorite”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Shango Hillsboro

    We're glad to hear you enjoyed your experience at Shango! Come See us again Soon!

  • “Shango carries some of the best flower anywhere. The atmosphere is great and the displays are killer!”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Shango Hillsboro

    Thank you so much! We really take pride in our shop and products and we believe our store and staff reflect that! Glad to hear you enjoy being a part of the Shango experience!

  • “They have premade container with grams -ready for customers. Their daily specials are awesome and the Happy Hour is one of the best features of this place. It's pretty busy on happy hour but I didn't have to wait outside like other places when it's full. But they have a lot of staff to help.. Probably waiting in line for 5-7min but the Afghani was worth it. It's one of the dispensaries that take plastic if your in a crunch. Allen was very helpful and quick to serve. I was looking for a good strand and he recommend a few. ”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Shango Hillsboro

    Thank you for the comments! Our Afghani is one of our staff favorites! We are glad have you as part of the Shango Experience!

  • “the prices are ridiculous and they are just about the money not about catering to the customer.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Shango Hillsboro

    Jewfroman420 - We are sorry you were displeased with your visit, we hope in the future we have the opportunity to prove ourselves to you again. We do try to stay competitive with the market while offering the best product we can find and would love to be able to have you as a customer.