We use cookies for certain features and to improve your experience. See our Cookie Policy and Privacy Policy to learn more
advertise on Leafly
ShopDispensariesDeliveryDealsStrainsBrandsProductsLeafly PicksCBDDoctorsCannabis 101Social impact
  • Sign in
  • Create account
  • Strains
  • Shop
  • Shop
  • Dispensaries
  • Delivery
  • Deals
  • CBD Stores
  • Brands
  • Products
  • Leafly Picks
  • Learn
  • Cannabis 101
  • News
  • Leafly Learn
  • Science of cannabis
  • Doctors
  • Social impact
  • Lab partners
  • Download the Leafly App
  • Advertise on Leafly
    • Leafly.comUSA flag
    • Leafly.caCanadian flag
  • Help
Logo for Rocky Mountain Blaze
DISPENSARY
RECREATIONAL

Rocky Mountain Blaze

Pueblo West, CO
4.6(91)
1166.8 miles away
claim your store
This profile either has not been claimed by the business owner or is not currently active on Leafly. All contents and information (including business hours, operating status, and licensing information) are provided for informational purposes only and are not guaranteed to be up-to-date or complete. Claim your store.
aboutdirectionscall
mainreviews

Ratings and reviews of Rocky Mountain Blaze

4.6
(2 ratings / 89 reviews)
4.6
Quality
4.5
Service
4.6
Atmosphere
write a review
Reviews 25-48 of 89
September 21, 2020
E........y
Verified Shopper

I have been a loyal customer here for over a year and the purchasing manager/owner lost his cool on me over a faulty cartridge they sold me. He called me a name that starts with a B, inferred I was an idiot, and told me to never "shop at his store again, or else". So be warned, the bud tenders are great but owner is a raging dick with no customer service skills and lacks the foresight to not blow up on customers - and he lost a loyal customer.

1 person found this helpful
Dispensary response:
Thank you for taking the time to write your review and we’re sorry you feel this way. We agree with you that our budtenders are great and that’s why we cannot allow our customers to treat them with anything but respect. Our policy is to generally replace faulty cartridges like we offered several times to you but unfortunately, we cannot provide refunds as it’s not allowed. Please reach out to Megan (General Manager) if you wish to speak about this further. We wish you all the best.
September 28, 2020
March 30, 2021
I........t

From the moment you walk in the people behind the counter are super friendly. Wait times are super short and you have some room to walk around and look at glass while waiting. Bud tenders here are amazing and were knowledgeable in the selection they had. And for the selection that they have with the prices to go along you can’t really top it. Awesome dispensary keep up the great work.

Dispensary response:
Thank you so much for this lovely review! We appreciate the kind words and look forward to helping you next time (:
April 25, 2021
April 13, 2020
c........z

This is my go-to dispensary, only because y’all have the Airpro carts. I was just there, ordered online. The app said my order was ready so I went in. I was told that I need to go back to my car and wait for a call so I did. I call about 20 minutes later, “Yes, you’re right after this lady.” The lady leaves, other customers are going in and out. The bud tender comes out to get me after almost an entire hour of waiting. I don’t get why I couldn’t just buy my stuff since the app said it was ready at 12:19 and I didn’t get it until 12:50. Whatever. I’ll find a new dispensary.

Dispensary response:
We're so sorry you had this experience. We've had to change a lot of our policies due to COVID-19 and there were a couple days of craziness. Again, we profusely apologize and are more than willing to make it up to you. Give Megan or James a call and let's get you a killer deal on your next AiroPro!
April 27, 2020
March 19, 2020
b........8
Verified Shopper

Absolutely love rmb...best customer service you will find, we don't go to any other dispensary because of the bartenders great attitudes and knowledge

2 people found this helpful
Dispensary response:
Thank you so much for the review! We hope to see you again soon :)
April 12, 2020
July 14, 2020
C........o
Verified Shopper

Prompt pickup of order. Organized transaction. Staff could have been a little more welcoming but overall was a good experience.

Dispensary response:
Thank you for your review and we appreciate you stopping by!
August 2, 2020
May 15, 2020
J........7
Verified Shopper

Absolutely love rocky mountain blaze 😍😍😍 the store is great. But the employees are even better.my fav is the guy with the dreads. sorry forgot his name. Anyways I'm smoking one for y'all .

Dispensary response:
We're so glad you love the shop! I'll be sure to let James know about this review, thank you so much!
May 29, 2020
April 1, 2020
J........2
Verified Shopper

I love this place! Easily my favorite shop now that I found it. But today with my $181 order I didn’t get my veteran discount. Otherwise I recommend this place to everyone I know.

Dispensary response:
Hey there! I see that you did not receive the discount on that purchase, we're so sorry about that! I have added a note to your account about the discount so hopefully that doesn't happen again! We appreciate your service :)
April 26, 2020
March 22, 2020
L........n
Verified Shopper

Very friendly and knowledgeable staff. Using the app to order ahead of time was a great time saver.

1 person found this helpful
Dispensary response:
It's good to know you're taking advantage of our online ordering system! We're glad you had a great experience with it and we hope to see you again soon!
April 12, 2020
April 4, 2020
B........y
Verified Shopper

waited over 45 minutes for an 1/8th which was ordered for pick up, to be told sorry we were getting out others orders when there was only a max of three cars there. ridiculous imo

1 person found this helpful
Dispensary response:
We apologize that you experienced this at Rocky Mountain Blaze. We did have to change some of our policies due to COVID-19 so there were a couple days of craziness with prioritizing our orders coming in. However, that's no excuse and we WANT to make it up to you. Give us a call and ask to speak with Megan or James. We'll make sure your next purchase is accompanied by a SUPER DEAL!!
April 27, 2020
April 6, 2020
B........s
Verified Shopper

You know it's only pick up or curbside service right now so everything was as on point as much as could be considering the circumstances

Dispensary response:
Thanks for hanging in there with us! We appreciate the support and look forward to serving you next time!
April 26, 2020
March 16, 2020
D........5
Verified Shopper

The selection is always awesome, the staff are very helpful in recommending strains.

1 person found this helpful
Dispensary response:
We're so glad you enjoy our suggestions and the variety of products - if there's anything else we can do please let us know!
April 12, 2020
May 10, 2020
T........u
Verified Shopper

Staff is always courteous, friendly and knowledgable about their products, prices are competitive, location is perfect

Dispensary response:
We're so glad you always have a great experience with us, and we really appreciate you taking the time to leave this review! See you next time :)
May 29, 2020
March 31, 2020
J........7
Verified Shopper

We only go to this dispensary. It's like cheers where they remember you.. we like the curbside pickup as well

Dispensary response:
We're glad you enjoy shopping with us and we look forward to seeing you again soon!
April 26, 2020
May 22, 2020
R........9
Verified Shopper

Customer service is excellent.. and I love the atmosphere!!!

Dispensary response:
Thank you so much for the review! We hope to see you again soon!
May 30, 2020
March 21, 2020
K........2

I was super friendly to your little guy with an attitude. When he asked what brought me in and I explained that I had 2 special requests, if you don’t have it, then I also need flower. I ask for hash and moon rocks. They don’t have it and I said thank you, can I look at your flower? The guy was trying to get me to buy something that I flat wasn’t interested in so I politely said, you’re doing a great job, I appreciate your hard work, could I please look at the floor, I was squared down looking at strains, trying to figure out your way to label indicas, sativas....so I could look at what I came in for. Your guy mouth’s off too me and says if you’re so picky, there are 30 other dispensaries in town. You’re right dude, and they got my money.

Dispensary response:
We are so sorry you had this less than stellar experience. Please give Megan or James a call so we can gather more information and hope to make this right for you.
April 27, 2020
May 10, 2020
m........s
Verified Shopper

There my kind of people. Mad love to the RMB

Dispensary response:
Thank you so much, we appreciate your loyalty!
May 29, 2020
April 1, 2020
S........1
Verified Shopper

Very friendly and helpful.

1 person found this helpful
Dispensary response:
Thanks for taking the time to leave a review! We appreciate you!
April 26, 2020
May 6, 2020
T........e
Verified Shopper

They are the best!! Drive all the way from CO springs!

Dispensary response:
Thank you for making the trip down from the Springs! We really appreciate it and thank you for the review :)
May 29, 2020
June 8, 2020
L........k
Verified Shopper

always nice peoples

Dispensary response:
Thank you for your review! Mention it on your next visit for a discount!
July 6, 2020
April 4, 2020
F........e
Verified Shopper

Super friendly... great customer service... love this place... my favorite

Dispensary response:
We're so glad you enjoy shopping with us! Thanks for the review :)
April 26, 2020
May 24, 2020
c........3
Verified Shopper

Sweet place. Everything you need

Dispensary response:
We're so glad you found what you needed! Mention this review on your next visit for a discount :)
May 30, 2020
April 8, 2020
H........2
Verified Shopper

Awesome place to get my meds 😆

Dispensary response:
That's great to hear, thanks for the review!
April 26, 2020
May 11, 2020
t........8
Verified Shopper

amazing quality!

Dispensary response:
Thank you so much for the feedback! See you next time :)
May 29, 2020
April 8, 2020
E........3
Verified Shopper

Always amazing staff quick kind and knowledgeable

Dispensary response:
We appreciate the positive feedback! See you next time!
April 26, 2020
1234
  1. Home
  2. Dispensaries
  3. Colorado
  4. Pueblo West
  5. Rocky Mountain Blaze


Stay In Touch

Receive updates on new products, special offers, and industry news.

Something went wrong, please try again.

By providing us with your email address, you agree to Leafly’s Terms of Service and Privacy Policy.

Leafly mobile app
Get high for less.
Download the Leafly app.
Download Leafly: Marijuana Reviews on the App StoreDownload Leafly Marijuana Reviews on Google Play

Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in
Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in

About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility
About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility

Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information
Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information

* Statements made on this website have not been evaluated by the U.S. Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Information provided by this website or this company is not a substitute for individual medical advice.


© 2026 Leafly, LLC
Leafly and the Leafly logo are registered trademarks of Leafly, LLC. All Rights Reserved.