We use cookies for certain features and to improve your experience. See our Cookie Policy and Privacy Policy to learn more
advertise on Leafly
ShopDispensariesDeliveryDealsStrainsBrandsProductsLeafly PicksCBDDoctorsCannabis 101Social impact
  • Sign in
  • Create account
  • Strains
  • Shop
  • Shop
  • Dispensaries
  • Delivery
  • Deals
  • CBD Stores
  • Brands
  • Products
  • Leafly Picks
  • Learn
  • Cannabis 101
  • News
  • Leafly Learn
  • Science of cannabis
  • Doctors
  • Social impact
  • Lab partners
  • Download the Leafly App
  • Advertise on Leafly
    • Leafly.comUSA flag
    • Leafly.caCanadian flag
  • Help
Logo for Seattle Tonics
DISPENSARY
RECREATIONAL

Seattle Tonics

Seattle, WA
4.6(206)
2009.2 miles away
aboutdirectionscall
Loading...
mainmenudealsreviews

Ratings and reviews of Seattle Tonics

4.6
(4 ratings / 202 reviews)
4.6
Quality
4.6
Service
4.6
Atmosphere
write a review
Reviews 25-48 of 202
December 23, 2017
m........g

2 staff members verified I had a defective cartridge. It was less than 24 hours. When the very nice young lady went to the manager to ask her to approve it she would not. She made me take it outside to the parking lot and "prove" it. I asked for her name that she refused to provide. Their security guard accused me of being loud and rude and was threatening and was attempting to escalate the tension. I will never set foot here again. If the replacement does not work I will eat it. I wish I just tossed the other and never tired to go back. On my initial visit staff were rude as well making comments about how long customers were looking at products and being snide and aloof. If you are the owner I would suggest you review the tape rather than listen to the staff.

3 people found this helpful
Dispensary response:
We are so sorry that you had a negative experience! We strive to provide better service than this, and will do everything we can to make any future visits friendly, stress free, and fun!
January 29, 2018
January 24, 2018
3........0

Don’t mind the stars, we go here a lot. The prices are simply unbeatable and I appreciate that the attendant who checks ID at the door seems like if an altercation happened, they would swiftly and confidentially take care of the situation (I see a lot of ex military folks at the door). It’s not full of top shelf bud, but when you have a lot of month left at the end of the money - we go here. I wish I could look at the bud I buy before it gets rang up in case one package has better flower than the one I’m going home with. Huge selection of flower, preroll, edibles, and dabbing stuff. Absolutely cannot beat the price. Impossible.

1 person found this helpful
Dispensary response:
Thank you so much, we're so glad you love coming to Tonics! Anytime you want to look at multiples of an item, just let your budtender know! We're always happy to show you a few options.
January 29, 2018
November 25, 2018
A........l

The only place I can afford to get as high as I want

1 person found this helpful
February 12, 2018
o........r

Best darn pot store in Seattle. Big selection and really great prices keeps me coming back. It's a bit of a drive for me but well worth it. Budtenders always helpful. How about online ordering?

2 people found this helpful
April 2, 2019
l........8

peoples was very nice and price was great!!!

December 30, 2018
T........e

Excellent Customer Service !!! Prices that keep us happy, healthy and Well stocked!!

January 15, 2018
B........7

Excellent Bud and the prices are great. I always get great strains for decent prices! Keeps me coming back !

2 people found this helpful
Dispensary response:
Thank you so much! We'll keep working to make it worth your while!
January 29, 2018
October 18, 2016
J........3

Please don't change your menu or your bud selection it's great. BUT your front desk needs work. This store has a really good selection of herbs. This is my go-to store right now. BUT the front end needs work. I am a medical card holder and I was told two different stories by the clerk and manager who works here. Story 1- I am just not paying sales tax Story 2- I get 10% off my purchase Because the sales tax is included in the price I feel like something shady is going on and I'm gonna have to call them on it next time. I called the manager today (10/17/2016) and she told me that it was 10% off my purchase. Well today I purchased 2 grams of white berry and 1 pre-roll of lemon drop. My total was $20.50. How is that if I'm getting 10% off my purchase (which would be $2.20)? That doesn't add up. And this is how its been the last few visits. I like the atmosphere as far as the building layout. It's pretty good, but I don't like to be nickeled and dimed and overcharged on my purchases. It's only half a dollar, but at the same time that adds up over a few purchases. Hope they can get this figured out.

1 person found this helpful
Dispensary response:
We're very sorry for any misunderstanding, when we said 10% we were actually referring to the 9.7% WA state sales tax. All of our prices on the floor include this tax in the listed price, and when we apply your medical card that sales tax is what is discounted. We'd never intentionally overcharge anybody, and part of our mission here is to make this medical/recreational transition as smooth as possible for everyone. We include the tax in our sales price as a courtesy to our customers, so when we give you the medical discount that's what we're referring to. Next time you're in we'd be happy to talk through it with you if you'll let us. Thanks for coming in!
October 21, 2016
September 2, 2017
p........n

i enjoyed being able to see everything on display for you to pick and have no complaints other then some shatter i purchased that tasted like straight sulfur. all other purchases were amazing. staff was very helpful.

2 people found this helpful
Dispensary response:
Sorry you got something that you didn't enjoy! Anytime that happens we'd love to hear about it so we can try to avoid it happening again in the future. Thank you for coming in, and we hope to see you again soon!
January 29, 2018
March 2, 2016
c........n

Having been diverted from the medical cannabis world, this was my first ever visit to a recreational outlet. I was lured in by their promise of the lowest prices and walked out getting what I paid for. The discounted prices seem to come with discounted quality. Though the concentrates I grabbed were all good-to-excellent, I opted for store-branded flower and was reminded of how awesome the medical cannabis world was. My terpenes were barely there - pretty much no aroma or flavor on strains that I know quite well. My visually appealing buds were gone - all the flowers were butchered by a machine trimmer and somehow ended up a dullish brown. Argh. So where can I go to get well cared for, well flushed, hand-trimmed flower at medical cannabis prices? I'm not sure. While their concentrates are a fantastic deal that I will return for, I likely will have to find my flower elsewhere. Ugh

2 people found this helpful
Dispensary response:
We have about 100 strains to choose from, and we're positive we have something both your wallet and your terp-sensitive palate will enjoy. Come ask one of our budtenders, we're more than happy to work with you and find something you'll be happy with.
March 8, 2016
February 19, 2019
T........a

This store is dark and scary. The lighting isn't any better than the ones on Leafly. I turned on my heel to leave within 30 seconds. The cannabis seems... standard.

February 15, 2017
S........e

Competitive pricing and a broad selection make this place a top contender. Best deals on concentrates in the market. Attached to the rec store is a head shop with glass and gear that makes this a one-stop-shop. Definitely recommended.

4 people found this helpful
Dispensary response:
This is, literally, all we've ever wanted. Thanks for coming in, glad we could help!
February 20, 2017
July 3, 2016
m........l

Went in there yesterday for the first time. Very relaxed atmosphere, lots of parking, and there's even a great taco truck in the parking lot so you can stock up before you go home and indulge. They have everything on display in cases and when you're ready, you go to the counter and tell the nice budtender what you'd like. And they ARE nice there. They didn't have something I had hoped they had, but the budtender recommended something similar. Great selection of pre-rolls too! Good prices, they also have some happy hours. I'll be back there again.

3 people found this helpful
Dispensary response:
We aim to please!
July 25, 2016
August 25, 2016
J........H

As a first-time dispensary customer, this was my favorite of the three shops I visited in Seattle during Hempfest. I only use/bought concentrates, so the 4 grams for $100 special was very 'special' to my perceived value - from maybe 31 varieties to choose from! I spent two, three, almost four times as much for oils elsewhere - but they were not that many times better. This shop excels at both value and variety, without pretentiously pushing an overmarketed/priced product. "The Other" shops seemed more like jewelry retailers - fast to separate me from my money. ZERO PRESSURE SHOPPING.

2 people found this helpful
Dispensary response:
That's exactly what we aim for! Thanks for coming in!
August 29, 2016
July 16, 2016
x........t

confession time. first time in a rec store and I thought they are going to rip me off after my medical dispensary closed down. they told me that rec stores are full of schwag and assholes. BULLSHIT. kind of pissed that i listen to them. very cool store, lots of selection, and the budtenders very nice. prices are lower or equal to medical AND much more selection. coming back. dont need a medical card anymore.

3 people found this helpful
Dispensary response:
This is everything we ever wanted to hear and more, come back soon!
July 25, 2016
May 14, 2015
M........y

No more waiting 10-15 mins in a lobby for someone to call out your name or number for your bud (Medical). Every time I go, it feels like I’m waiting at the DMV for renewing my license or the Dentist office for a root canal. My buddy told me that Seattle Tonics had very low prices even lower than medical shops. I didn’t believe him……but Holy crap, prices were very close to medical. What really got me….NO LINES, NO LOBBY, and NO WAIT it was so quick. Went to the register and picked up my bud in less than 5 mins. This store is brand new and already has a lot of selections but I was informed by their Bud-Tender that they’re getting more high/mid grade bud. Man, this is my new one stop shopping store for all my needs.

4 people found this helpful
Dispensary response:
If you haven't checked back lately, our selection has basically doubled! Come see us soon, and thanks so much for the review.
June 25, 2015
January 6, 2018
r........e

Nice place. Good selection. Strains were easy to find with the store layout and super friendly people at the counter. Prices were good too!

Dispensary response:
Aww, thank you! We love you too!
January 29, 2018
February 4, 2018
c........7

I think that place is Top Shelf😀

August 18, 2016
n........a

Beware of the 4G of concentrate for $100 deal. I went in planning on picking up a couple $35 reasonable priced concentrate. The deal wasn't explained very well and I walked out with $100 of crap oil that one of which had such a nasty taste that it literally made me gag. Don't bother with Altered State mango kush it was some of the worst tasting oil I've consumed.

3 people found this helpful
Dispensary response:
Every gram of oil we sell is part of the 4 for $100 deal, so we're not sure what was confusing about the deal, but we're sorry you had a bad experience. The Altered States is in our bargain table with the $20/$25 grams, next time be sure to check out the top shelf table, all of which still qualifies for the 4 for $100!
August 27, 2016
February 26, 2018
M........3

Great place to get your bud. Great deals

July 10, 2017
s........t

Awesome prices, selection, and store layout. They have something for all tastes and budgets and their handy dandy order sheets are indeed handy dandy! I like being free to browse without the budtender hanging over my shoulder the whole time but they're still readily available to answer questions and help out!

Dispensary response:
Thanks so much! Glad to hear you enjoyed yourself, stop by again soon!
July 24, 2017
April 16, 2017
p........e

The store was nice and the people were great. My only things and it's a personal view, I really don't like stores that have stuff in cases away from the budtender. There isn't a lot of interaction. Other than that store was great!! Plus they have a glass store attached to the store!

1 person found this helpful
Dispensary response:
We appreciate you stopping by! Our budtenders might be behind that big, scary counter sometimes, but we're happy to come out and help with anything you might need, so don't be afraid to get our attention and ask!
April 18, 2017
July 20, 2017
h........n

Best deals I've found in Seattle. Great farms and strains, CBD selection, some really awesome pre-rolls.

1 person found this helpful
Dispensary response:
'Best' is what we aim for! Thanks for coming in, come again soon!
August 16, 2017
July 31, 2015
H........p

I own a business (not pot) and I like to rate stores I visit. Very clean. Well organized, bright, and good info to customers. Small display tables in the middle are cute, but functionally limited. Great atmosphere, excellent hvac, and flow. One female employee seemed distracted and was seated typing when I was waiting to be served. But overall, service was prompt, courteous, and informative. Products were well displayed and informative with prices shown. Overall, this is an excellent store with good flow, service, and ambiance. Fortunately, I like to smoke cannabis and the selection and prices are super. Highly Recommended.

4 people found this helpful
Dispensary response:
Wow! Thank you so much for such a glowing and detailed review! We love to hear that we're meeting our goals and keeping our customers happy! We also appreciate any constructive criticism and will address the issues you pointed out for the next time you stop in.
August 22, 2015
123...9
  1. Home
  2. Dispensaries
  3. Washington
  4. Seattle
  5. Seattle Tonics


Stay In Touch

Receive updates on new products, special offers, and industry news.

Something went wrong, please try again.

By providing us with your email address, you agree to Leafly’s Terms of Service and Privacy Policy.

Leafly mobile app
Get high for less.
Download the Leafly app.
Download Leafly: Marijuana Reviews on the App StoreDownload Leafly Marijuana Reviews on Google Play

Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in
Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in

About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility
About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility

Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information
Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information

* Statements made on this website have not been evaluated by the U.S. Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Information provided by this website or this company is not a substitute for individual medical advice.


© 2026 Leafly, LLC
Leafly and the Leafly logo are registered trademarks of Leafly, LLC. All Rights Reserved.