The Bud Ranch

1128 NW Cache Road, Lawton, OK
Follow The Bud Ranch on Leafly
Follow
Review The Bud Ranch
Review
Call The Bud Ranch
Call
  • Medical
  • Storefront
4.5 out of 5 stars
14 reviews

Quality |
Service |
Atmosphere |
Review this location
2019-1-22
2019-1-22
2
Quality | 2
Service | 3
Atmosphere | 3
Took an awfully long time to get signed in then taken to the “bud” room. The employee was new and I didn’t worry about that. Purchased 3 1gram joints. Got home to discover that with paper cone and bud they were .2 short of a gram. Not one but all three! So that’s over half a gram short and actually probably closer to a whole gram if you add in the papers and cones. A 1 gram joint is supposed to have 1 gram of product inside of it! Will NOT waste money there and will not recommend to anyone.
Dispensary said:

Thank you for your comment and we value your feedback. On the issue with taking a little time to get signed in we apologize for this. We got a new POS system at the end of last week and it takes time to get all the patient info entered the first time. After that the check in process will only take a few moments on your following visits. Now on the preroll issue, we have never advertised nor claimed our prerolls contain 1g. All our prerolls vary from .6 to.9 gram depending on the density of the product they were made from. With our new POS system some of the first new tags were mis printed and did say 1g on the scan tag due to it auto set that way. If you did get one of these and feel you were misinformed or done wrong please come back and see us and give us a chance to make it right.
Report abuse
20
2019-1-21
2019-1-21
4.7
Quality | 5
Service | 5
Atmosphere | 4
My first encounter with medical marijuana! As soon as my license arrived, I high-tailed it to The Bud Ranch as it seemed to have the best reviews here locally. It is a little cramped for sure, but the quality is first-rate. And the budtender, Conner, was very patient with me as I had tons of questions about my chronic pain from countless surgeries. I would bet that they will soon be looking to get into a little bigger shop. All in all, highly recommend.
Report abuse
30
2019-1-20
2019-1-20
5
Quality | 5
Service | 5
Atmosphere | 5
Best quality medical cannabis priced. The tenders are friendly and knowledgeable. Being the patient I have learned what is working best for me. I have had much luck coming off 11 prescriptions. I feel very blessed for that purpose.
Report abuse
20
2019-1-18
2019-1-18
5
Quality | 5
Service | 5
Atmosphere | 5
For everything being so here in Oklahoma and coming from Colorado I was pleasantly surprised at the knowledge and quality of there team and products. If your new to medical cannabis I would definitely recommend you check these guys out!
Report abuse
30
2019-1-12
2019-1-12
5
Quality | 5
Service | 5
Atmosphere | 5
Probably my favorite dispensary in Lawton. Staff is always awesome, and their selection is great. Hemlock especially, which is from their own personal grow, is outstanding. Great place.
Report abuse
40
2019-1-3
2019-1-3
4
Quality | 5
Service | 5
Atmosphere | 3
Awesome service! Feels like your in a gardening store at first until you walk in a private room and then goodies galore!! Best flower around
Report abuse
60
2019-1-2
2019-1-2
4
Quality | 5
Service | 4
Atmosphere | 4
Very professional and top notch flower. Would like to see bigger variety of pre-roll or bud tender roll on order. Nice folks, reasonable prices for now.
Report abuse
80
2018-12-24
2018-12-24
5
Quality | 5
Service | 5
Atmosphere | 5
I love the budtenders here. Everyone is friendly and knowledgeable!!! Great experience everytime I come!!! Product is always on point!!
Report abuse
70
2018-12-21
2018-12-21
5
Quality | 5
Service | 5
Atmosphere | 5
Awesome customer service. The manager is someone i know has exquisite knowledge on all things cannabis. Definitely fair prices for starting off & killer quality flowers.
Report abuse
90
2018-12-8
2018-12-8
5
Quality | 5
Service | 5
Atmosphere | 5
Friendly people and very helpful... prices are good and so is the product!!!
Dispensary said:

We Thank you For your Feedback Lets Us know anything we can help with! We were glad to meet you Today!
Report abuse
80
12
page 1 of 2
next