The Gallery - South Hill
Open Now  — closes at 23:30
11821 Canyon Rd E, Puyallup, WA
Follow
Call
  • ATM
  • Recreational
  • Medical
  • Storefront
  • ADA Accessible
  • Veteran Discount
4.5 out of 5 stars
44 reviews

Quality |
Service |
Atmosphere |
Review this location
2018-5-27
2018-5-27
2
Quality | 2
Service | 2
Atmosphere | 3
I think more money was put into fancy nonsense than actually educating the tenders. I visited with 2 different bud tenders, one was blatantly rude and rushed as if my pipe purchase did not meet her approval. the second didnt know where half the weed was. and when she brought me one preroll, it was 2 years old. I drove over an hour to try this shop, i will never do that again. the glass is over priced by alot, the staff is rude and obviously based on looks and not intellect or ability and a 2 year old joint? nah. I'll pass. i wont be back.
Report abuse
00
2018-4-20
2018-4-20
3
Quality | 4
Service | 2
Atmosphere | 4
I wasn't impressed. It's a nice looking store but the woman who helped me wasn't very helpful (I'm somewhat of a newbie) and I wanted quite awhile and it wasn't even that busy.
Report abuse
10
2018-4-19
2018-4-19
5
Quality | 5
Service | 5
Atmosphere | 5
Knowledgeable and friendly
Report abuse
10
2018-3-29
2018-3-29
1
Quality | 1
Service | 1
Atmosphere | 1
I like the way the shop is set up. However I have not been back since I was asked to next time leave my purse in the car. It was my third visit and I did not appreciate that. A bud tender told us (a friend and I) that next time we can bring in our vape cartridges and get a refill and save money this way. When I called to ask what they have available for this service, it did not exist, never did. uneducated budtenders and unfriendly door guy I’m never coming back again.
Report abuse
33
2018-2-13
2018-2-13
5
Quality | 5
Service | 5
Atmosphere | 5
The staff is so friendly and most inviting of all the stores I’ve ever been in! Very knowledgeable and they will help you find exactly what you seek! Very nice inventory and buds to chose from! My only dispensary I will go to!
Report abuse
10
2017-12-28
2017-12-28
5
Quality | 5
Service | 5
Atmosphere | 5
The Gallery in South Hill is by far my favorite dispensary in Pierce County !!! The budtenders @ the Canyon Location really exceed the expectation of great customer service . Every time I go into the shop, they greet me with respect and ask me how my day was. They take their time in finding the exact product I ask for and how I would like it to affect me . They are extremely knowledgable and very informative. The Budtenders @ The Gallery are by far my favorite people to pick up recreational marijuana.
Dispensary said:

Thank you so much for the kind words! Our budtenders are genuinely happy people so we are so happy that it shines through. We couldn't do it without people like you. Thank you again mdotmells!
Report abuse
30
2017-12-18
2017-12-18
1
Quality | 1
Service | 1
Atmosphere | 1
Overpriced, underwhelming, and their workers were both lazy and uneducated on their product. Tried to sell an 1/8 of shake for $70.
Dispensary said:

Hi DSBThaGod. We are so sorry that you had an experience that was so far from what our other customers receive. We are well known for our customer service and overall customer experience so this is definitely out of the ordinary. We do not actually carry an 1/8th in house that is $70 so it seems as though you were mistaken, we do however have ounces of shake for $70 so maybe that was what you saw? Thank you for the feedback and we hope that you give us another shot, I am positive that you would have a different opinion. Thank you!
Report abuse
26
2017-9-28
2017-9-28
3
Quality | 3
Service | 4
Atmosphere | 4
Always friendly and good quality
Dispensary said:

Thank you indicaqueen96!
Report abuse
21
2017-9-20
2017-9-20
5
Quality | 5
Service | 5
Atmosphere | 5
Defiantly one of the best stores around! Great prices, great products. And super informative staff! Will be returning soon.. 😁😁
Dispensary said:

You are awesome pryncessval! Thank you!
Report abuse
30
2017-8-28
2017-8-28
5
Quality | 5
Service | 5
Atmosphere | 5
Great location. Great service great product
Dispensary said:

llmostro we appreciate the kind words! We hope to see you again soon!
Report abuse
20
12345
page 1 of 5
next