We use cookies for certain features and to improve your experience. See our Cookie Policy and Privacy Policy to learn more
advertise on Leafly
ShopDispensariesDeliveryDealsStrainsBrandsProductsLeafly PicksCBDDoctorsCannabis 101Social impact
  • Sign in
  • Create account
  • Strains
  • Shop
  • Shop
  • Dispensaries
  • Delivery
  • Deals
  • CBD Stores
  • Brands
  • Products
  • Leafly Picks
  • Learn
  • Cannabis 101
  • News
  • Leafly Learn
  • Science of cannabis
  • Doctors
  • Social impact
  • Lab partners
  • Download the Leafly App
  • Advertise on Leafly
    • Leafly.comUSA flag
    • Leafly.caCanadian flag
  • Help
Logo for Curaleaf - Gilbert
DISPENSARY
MEDICAL & RECREATIONAL

Curaleaf - Gilbert

Gilbert, AZ
4.5(3,103)
1654.1 miles away
aboutdirectionscall
Loading...
mainmenudealsreviews

Ratings and reviews of Curaleaf - Gilbert

4.5
(3103 reviews)
4.5
Quality
4.5
Service
4.5
Atmosphere
write a review
Reviews 2617-2640 of 3103
November 17, 2016
f........0

Don't ever get the extreme creme worst weed ever it had 9 seeds in 1 gram horrible Emerald just horrible

2 people found this helpful
Dispensary response:
We’re sorry to hear you didn’t have a good experience with our flower. Please come in or give us a call (480.361.0078) and ask for a manager. We would appreciate the chance to get you some different flower and earn you back as a patient. Your satisfaction is very important to us.
November 23, 2016
October 1, 2016
b........3

Was a great visit today!! K.I.N.D live resin BGO deal was sweet! Love the kind! Love Emerald! Keep up the good work. 420 AZ!

Dispensary response:
Thank you for your support! The K.I.N.D. Promotion last Friday had a great turnout!
October 5, 2016
September 17, 2016
W........6

Great place! Quality flower and a very knowledgeable staff. Try the lemon OG caviar.

1 person found this helpful
Dispensary response:
Thank you! We have gotten great feedback on the Lemon OG Caviar.
September 19, 2016
October 24, 2016
j........r

Emerald truly cares about patients. They are very well educated, and found their suggestions were on target. Love this place. Wish the hours were extended!

Dispensary response:
Thank you for your feedback and support!
November 3, 2016
July 22, 2016
r........1

Emerald is the shizzzz. Kind staff, pretty girls, and outstanding product. I enjoy the consistent specials they run as well, it's nice when companies give back to the consumer! 5 Stars Emerald Palace, favorite joint in da game!

1 person found this helpful
Dispensary response:
Thank you for your continued support! We are proud to have you as a patient.
July 24, 2016
August 20, 2016
C........w

Most aesthetic looking dispensary I've seen with hands down the best quality edibles in the state. Flower and concentrates are superb as well.

1 person found this helpful
Dispensary response:
We appreciate your support! Thank you!
August 22, 2016
December 14, 2016
F........1

Awesome people working and awesome selection. Would shop here again

Dispensary response:
Thank you for the awesome review!
December 29, 2016
January 15, 2017
d........6

Great selection

Dispensary response:
Thank you! Our flower menu is constantly rotating, so be sure to check back daily!
January 23, 2017
July 11, 2016
a........Z

places like this that price gouge medical patients for mediocre meds should be ashamed of themselves. The price is a direct result of mindset for the industry. Tell me how there are so many dispensaries in the valley and the price on these realistically mid quality flowers keeps getting more expensive? How can people be expected to take a naturalist route if everyone is charging more for a gram of flower and concentrate than for a gram of gold?

3 people found this helpful
Dispensary response:
We’re sorry to hear you are having bad experiences with our dispensary and other dispensaries in the valley. We try to keep a full menu of flower from basic to top shelf. We include taxes in the price so what you see is what you pay. Also, check our Leafly menu for our daily flower and concentrates specials for a better deal. Please come in or give us a call (480.361.0078) and ask for a manager. We would like to make it up to you and earn you back as a patient.
July 25, 2016
March 27, 2015
e........2

This dispensary is exactly how you'd hope all dispensaries would be; clean professional, knowledgeable. They run daily specials, have a wide variety of edibles...I guess the only down side is the price on flower, which isn't bad, but if I had to look for something to put in the negative column it would be that. 9/10

Dispensary response:
Thanks!
April 23, 2015
June 12, 2015
p........3

I have been coming here for about 2 years and this place is consitently on point. Great specials daily and the staff is amazing.. Think I may just stop by today!

1 person found this helpful
August 11, 2016
b........6

I like this place, but i bought some pre rolls from them and they were below the .75 stated, one was .61 and i was pissed! Things would have gone down differently back in the old days! But oh well..... weed is still bomb:)

Dispensary response:
Thank you for you feedback. Please, come in or give us a call (480.361.0078) and ask for a manager. We would like an opportunity to make it up to you!
August 11, 2016
October 24, 2016
l........0

superr dope place great herbb great concentrate

1 person found this helpful
Dispensary response:
Thank you!
November 3, 2016
December 6, 2015
n........7

this place was horrible, horrible specials, no rewards for new members, the pre rolls were the worst I received 2 for 20$ that were both horribly packed tight and only weighed out to half a gram when packaging said .7 they ran because they were packed so tight so I just ripped them up and re rolled them myself. they only had atm machine no debit accepted and the atm charge was 2.75$. I would not recommend this place to others and will not be returning myself. if you need medical help go somewhere else or order delivery and if you can't you might as well just throw your money away because that's pretty much what you will wind up doing here. shame on this place for nickle and diming people seeking medical relief...

2 people found this helpful
Dispensary response:
We’re sorry to hear you didn’t have a good experience. Please come in or give us a call (480.361.0078) and ask for a manager. We would appreciate the opportunity to address this with you. Your satisfaction is very important to us
December 8, 2015
November 23, 2016
H........1

Impressed clean and Profesional

Dispensary response:
Thank you!
November 23, 2016
April 11, 2016
K........0

Have been coming here for a while now and this is my first review. This was my second dispensary after getting my card and is now my primary place to go to. This is all in part of good selection, GREAT staff, get education on products, daily deals and the rewards system. Great all around shop, thanks Emerald, keep it up#

Dispensary response:
Thank you, we look forward to seeing you again soon!
April 14, 2016
October 29, 2016
S........1

great quality great staff!

1 person found this helpful
Dispensary response:
Thank you!
November 3, 2016
May 13, 2015
k........9

Tried this place out cause its within walking distance from my apartment. They had some good looking strains, wide variety. The thing I don't like about this place is the prices. They had no strains in the 12 dollar category only in the 15 and 18 and none in the 20 dollar category. I never pay more than 12 a gram for the freshest best strains. All the flower I looked at smelled great and looked great and I even picked up a gram of platinum blue dream for 18 just to try them out n it was deff some of the best dream I've had but the prices are just too steep I'll stick to my places in Phoenix it's worth the drive buds r just as good if not better for 10 n 12 a gram plus emerald has no first time patient gift like wtf? Not even a pre roll? Herbal wellness center gives all ftp's a free 8th jus sayin...

1 person found this helpful
Dispensary response:
Thank you for your feedback. We apologize, as it’s not often we don’t have more selection across the menu. And on a regular basis, our daily specials will include $12 grams. We actually just had the Platinum Blue Dream you mentioned on special last week, and although the special was $130 for 1/2 ounce, that comes to $9.29/gram including tax! Concerning your feedback on first time patient offers… Although first time patient offers appear to be a common practice, we instead focus our efforts on all our patients’ visits every time… not just their first time. We like to offer the same great offers to patients on their 1st, 3rd, 4th and even 10th visit. At Emerald Palace we have daily specials, our Patient Rewards Program, promotional offers, Veteran’s discounts and more. We really appreciate you coming to see us, and would be glad for you to come back and see us to experience the same specials, offers and discounts you did on your first visit. Thank you
May 20, 2015
November 30, 2016
s........k

Overpriced, leafy, airy, uncured crap. I would not send my worst enemy here.

3 people found this helpful
Dispensary response:
We’re sorry to hear you didn’t have a good experience with our dispensary. Please come in or give us a call (480.361.0078) and ask for a manager. We would appreciate the chance to earn you back as a patient. Your satisfaction is very important to us.
November 30, 2016
July 15, 2016
J........y

I love this place is so happy and kind good job

2 people found this helpful
Dispensary response:
Thanks!
July 24, 2016
July 14, 2016
k........0

Awesome place happy vibes pretty girls awesome meds and that caviar is flawless this place is SWIFT

2 people found this helpful
Dispensary response:
Thank you for your support! We have received great feedback on our caviar!
July 24, 2016
October 2, 2016
E........4

this place was cool decent buds. staff is friendly, non-rushed atmosphere.

Dispensary response:
Thank you, we're happy to hear you had a positive experience!
October 5, 2016
November 19, 2016
s........0

I love this place!! Great products and great service!!

Dispensary response:
Thank you for your support!!
November 23, 2016
April 10, 2016
j........s

First time visit today. Really nice facility, nice budtenders, good selection and pricing. They were super busy, but I didn't wait long to be served at all (maybe 3 minutes). I've been to a few others dispensaries in Arizona, and they'll all been fine. Emerald Palace has a different vibe though.

Dispensary response:
Thank you for your feedback! Come back and see us!
April 11, 2016
1...109110111
  1. Home
  2. Dispensaries
  3. Arizona
  4. Gilbert
  5. Curaleaf - Gilbert


Stay In Touch

Receive updates on new products, special offers, and industry news.

Something went wrong, please try again.

By providing us with your email address, you agree to Leafly’s Terms of Service and Privacy Policy.

Leafly mobile app
Get high for less.
Download the Leafly app.
Download Leafly: Marijuana Reviews on the App StoreDownload Leafly Marijuana Reviews on Google Play

Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in
Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in

About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility
About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility

Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information
Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information

* Statements made on this website have not been evaluated by the U.S. Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Information provided by this website or this company is not a substitute for individual medical advice.


© 2026 Leafly, LLC
Leafly and the Leafly logo are registered trademarks of Leafly, LLC. All Rights Reserved.