We use cookies for certain features and to improve your experience. See our Cookie Policy and Privacy Policy to learn more
advertise on Leafly
ShopDispensariesDeliveryDealsStrainsBrandsProductsLeafly PicksCBDDoctorsCannabis 101Social impact
  • Sign in
  • Create account
  • Strains
  • Shop
  • Shop
  • Dispensaries
  • Delivery
  • Deals
  • CBD Stores
  • Brands
  • Products
  • Leafly Picks
  • Learn
  • Cannabis 101
  • News
  • Leafly Learn
  • Science of cannabis
  • Doctors
  • Social impact
  • Lab partners
  • Download the Leafly App
  • Advertise on Leafly
    • Leafly.comUSA flag
    • Leafly.caCanadian flag
  • Help
Logo for Good Meds Englewood
DISPENSARY
MEDICAL

Good Meds Englewood

Englewood, CO
4.7(110)
1166.4 miles away
claim your store
This profile either has not been claimed by the business owner or is not currently active on Leafly. All contents and information (including business hours, operating status, and licensing information) are provided for informational purposes only and are not guaranteed to be up-to-date or complete. Claim your store.
aboutdirectionscall
mainreviews

Ratings and reviews of Good Meds Englewood

4.7
(110 reviews)
4.7
Quality
4.7
Service
4.7
Atmosphere
write a review
Reviews 1-24 of 110
July 10, 2019
H........4

I’ve recently put Good meds as my caregiver and have and without a doubt, NEVER except once had a bad post-experience. And the only bad time I ever had a bad dispo trip was when I only bought nanoserum. I gave a call to the Lakewood location about my complaint and they were more than happy to offer me my store credit back, run me in and out 3 minutes past closing to get some primitive flower. I read these reviews 6-12 months prior and I can tell they have really given sense to customer experience. I come from castle rock(40 minutes from pretty much any dispensary in co springs, or Denver metro area) and chose this specific one for their hard to beat membership benefits & deals, the amazing out the door prices for any quantity. BUT, with this amazing staff I can be myself around, I feel like deserve better storefront. These employees deserve a podium with tier steps that customers can walk up to, to be greeted with excellence, and amazing education.

1 person found this helpful
August 13, 2019
K........r

I've been a member at Good Meds for over a year, and I am very sorry to have to say that things have gone downhill significantly in many ways. Their member benefits were the main thing that brought me there, though their flower selection was also impressive when I first signed up. Toward the end of the first year though, that selection seemed to dry up and more than once I left empty handed due to poor (if any) flower options. Just after I renewed my membership this summer, they completely changed their benefits system and reduced them at the same time they dramatically increased their prices. I just shopped there for what is likely the last time, as I found out yet another benefit was significantly reduced. Any and all "benefits" have been wiped out and then some by the price increases. Every person working there has been fantastic and I have nothing but positive things for every budtender I've met. What goes on behind the scenes, I don't know, but I'm one disappointed and no-longer-satisfied customer.

1 person found this helpful
September 5, 2018
s........y

One of the best med dispensaries around. Great products, great prices, and great staff every time I’ve been.

June 27, 2018
D........n

Longtime customer of good meds at both locations. They always have amazing deals and great products. It's great to have knowledgeable and honest bud tenders like Eric overy at GM Englewood to help the buying process smooth and fun! Much love for the Goodfam!

August 28, 2017
S........n

Horrible. Max of 4 strains on ANY DAY and don't sell nothing less than 8ths. Price isn't bad really it's just the quality is really not there..... And this is MEDICAL smh

2 people found this helpful
Dispensary response:
Hello and thank you for your review, we value any and all customer feedback. We do our best to keep our shelves as full as possible, but unfortunately, we are limited by our harvest schedule. I can assure you we have had some huge rooms coming down with as many as 30 strains in them so you will not be wanting for choices soon!
September 6, 2017
February 14, 2018
D........g

This is the best store with quality products and a friendly atmosphere Katelyn has always been there to help me find the best product for pain.also Jake is always there with a positive attitude and shows me great deals I'd recommend this store to anyone

Dispensary response:
Thanks for coming by and leaving a review! We pride ourselves on being to offer high quality products without making you break the bank
February 16, 2018
February 20, 2018
T........3

I have been a customer here for 4 years, keep coming back for the knowledgeable service and great prices. Staff if always friendly.

Dispensary response:
Thank you so much for letting us be your marijuana provider for over 4 years! We appreciate your loyalty and look forward to being here for the next 4 years
February 21, 2018
February 12, 2018
b........l

When ever i am in this side of a town this medical dispensary is a safe bet with a very knowledgeable staff.

Dispensary response:
Thanks for your review!
February 16, 2018
February 17, 2018
s........4

This store is the best. Friendly people and great people. I love coming into this store

Dispensary response:
Thanks for your review! We love having you!
February 21, 2018
April 2, 2017
n........7

Great product and prices but they never have anything in stock when it comes to concentrates. All they have is their most expensive stuff in stock. Staff is very ill informed about what is going on with when more product is coming/upcoming price changes. Went to the store, on the bus as my seizures make it so I cannot drive, 3 days in a row for something they were out of stock in then when they finally get it in stock they have risen the currently advertised price by close to 20% in the middle of the week with no notice from the people I was in there speaking with the previous days. Still waiting to hear back from complaints I have submitted to their website. Was just told over the phone up to 2 weeks before any non live resin concentrates(the affordable ones) would be available. I have epilepsy and I am almost out of needed medication. This is not acceptable especially when all representatives tend to give you an "oh well what do you want me to do about it?" tone and attitude. Very disappointed with this place. Every day I don't receive contact from management I will be placing this review somewhere else online. Thanks for reading.

1 person found this helpful
Dispensary response:
Thanks for the feedback, we try our best to update patients on when we will have product in. Hopefully we will see you back in sometime soon, our shelves are stocked with a variety of medication at an affordable price!
June 5, 2017
February 2, 2017
B........M

Great dispensary to work with! Our live resin will be available exclusively at Good Meds starting February 2nd!

2 people found this helpful
Dispensary response:
Thanks for the awesome review and for the even more awesome Live Resin!!
June 5, 2017
September 7, 2017
e........d

Quality is so poor of late that I have switched my caretaker to another dispensary after 3 years of good quality flower.I have gotten burned on an OZ of harsh bunk junk for the last time.They pre package everything so you cant test a small amount, something you have to do because you don't know if its any good anymore.Anyways I am stuck with an expensive pile of trash I have to throw away because it makes me sick to smoke it.Thanks for nothing good meds.

Dispensary response:
Hi there and thank you for your review. We stand by all of our flower and while we do prepackage in 4 gram and 28-gram quantities, we have displays of every strain that you can check out every way you want other than smoking it. We also believe that our prices are more than fair. We apologize that you did not enjoy your most recent experience at Good Meds, but will continue to stand by our medicine and methods
October 31, 2017
April 9, 2016
r........0

I came in today to reassign them as my primary center and to get my $1 quarter for doing so and to use my $25 monthly credit. Being a member is supposed to get you 30% off on concentrates on Saturday, so I chose to do a Colorado Cannabis CO2 syringe as well, normally $40. I got charged $11.99 after tax which I though was correct at first. However 30% of $40 would be $12 off bringing it to $28 plus the $1 for the quarter and $0.50 for tax bringing it to $29.50. They only took 10% off, or $4.50. With my credit it ALL should have come out to $4.50 after tax. However, they took the $25 off first and only gave me 30% off of $15 instead of the actual syringe price of $40. I called the store to let them know and the claim there is nothing they can do, "higher" management won't fix it. So if you are using your credit on a Saturday for concentrate, don't expect them to price in your favor. I got charged an extra $7.50 for doing so. They expect you to not sign another center over for 120 days, but are deceptive and won't fix their mistakes like this. Place has become laughable. And the bud has become another issue. It used to be a great place to pick out buds fresh from a jar. Now everything is pre-pack, and they rarely carry their best strains like Face Off OG or Area 51 on a normal basis anymore. And they have completely eliminated the Kong and Frost Hammer from their lineup. Also, on my previous visit, I got shorted 2 grams when using a coupon for $150 for 30 grams. Really, not cool. It's sad to see my once favorite shop, go the other bad business.

2 people found this helpful
Dispensary response:
Thanks so much for the informative review. Unfortunately all discounts are done by the computer system, so when we apply the discounts the computer processes them in a certain way. Typically your $25 credit deducts first, then your member discounts is applied to that new total, which is why there was some confusion on price and discounts. Hopefully that helps clarify the discounting process and we hope to see you in the shop again soon!
June 5, 2017
April 30, 2016
k........s

patient care isn't just a phrase here genuinely knowledgeable staff compliments a consistent and value driven product, with what I consider are the top contending vendors of edibles, topicals and accessories.

2 people found this helpful
Dispensary response:
Thanks for shopping with us! We pride ourselves on taking care of our patients and having the most knowledge on our products! Looking forward to seeing you in the shop again soon!
June 5, 2017
April 30, 2016
c........d

this place is awesome from the prices to the staff you cant find a better place very knowable of there products and there service is awesome

1 person found this helpful
Dispensary response:
Thanks so much for coming into Good Meds! We pride ourselves on highly knowledgeable staff who can help assist with purchases to fit what you're looking for in your medicine!
June 5, 2017
November 7, 2015
e........e

Good meds or no meds.

2 people found this helpful
Dispensary response:
Amen! Thanks for shopping with Good Meds!
June 5, 2017
April 17, 2016
a........e

This dispensary always has top notch medicine and the most knowledgable staff. Very friendly too, which is why I love going there so often!

Dispensary response:
Thanks for your review! Customers like you make it possible for us to do what we love!
August 28, 2017
November 5, 2015
e........y

Always great service and nice employees! Selection is on point 👌🏻

1 person found this helpful
Dispensary response:
Thanks for your review and for shopping with us!
June 5, 2017
July 3, 2015
j........8

Seriously the best experience I have ever had at a Dispensary! First I walk in and the guy at the front desk asks if its my first time there (expected), I say yes it is. He says oh, well you get your first 8th or gram of wax for $20... I say sweet.... He then notices that I am wearing my MMC-OPC-MIP Badge and says oh, and if you are a industry member you get 15% off as well! After waiting in the waiting room about 3 minutes (they were BUSY) I encounter arguably the best budtender in Colorado.... There is not enough I could say about Shelby! She was warm and kind.... knew the right questions to ask... and was EXTREMELY knowledgeable about their product. She could tell me the genetic background of their 25+ Strains, their sativa/indica ratio, and how they effect her personally. She was also willing to go in depth on the processing of all of their concentrates. From who extracted it to what strain to strain origins to effects! I WILL be making this my first stop from now on because of Shelby and the overall feel and attitude of this dispensary!!! (P.S. I came in for wax and left with wax and flower based solely on the salesmanship of Shelby)

September 6, 2015
b........y

Had to renew my purple card close by-while waiting saw a coupon in a magazine -2 for 1 eighths so I went up into the shop, do the ID thing, go in & meet Josh. Told him, I'm a Sativa kind o dude & he steered me right to the 2 of the best strains. ( I've got 40 years token) ) I got Chem 91 OG for one & the other was Purple Trainwreck. They both stunk real funky & great. Price was great regardless of coupons! Really toasted me & the family. Thanks Guys! HIGHLY RECOMMENDED

Dispensary response:
So great to hear that we could find you exactly what you were looking for! Thanks for shopping with Good Meds!
June 5, 2017
July 17, 2015
c........s

Epic. Simply Epic. I have to buy bud here every time I'm in Denver. Great Service, I eventually made it into this dispensary last February and enjoyed the visit. Got a couple pre-rolls on sale and a Gram of some lower tier bud(which is still highly epic)

Dispensary response:
Thanks for shopping with us! Glad you loved everything!
June 5, 2017
August 9, 2015
h........1

I'm a member here won't go anywhere else

1 person found this helpful
Dispensary response:
We love having you here! Thanks for shopping with Good Meds!
June 5, 2017
November 13, 2015
d........y

Great friendly service the kind you expect in the great state of Colorado

Dispensary response:
Love your review! Thanks for shopping with Good Meds!
June 5, 2017
January 7, 2015
d........e

Really impressed by this unassuming storefront on S Federal. Friendly folks from check in to check out and surprisingly great bud. Their Night Terror OG was not only a new (to me) strain but also what I consider a "best of both worlds" hybrid. I love their daily rotator special for $30 eighths. At most places, these specials are generally a poor life choice, but not at Good Meds. Their daily specials have thusfar been some of the better if not best looking flower I scoped on the shelf and at a more-than-agreeable (considering I'm not a member) price. I'm not a fan of tiered prices, as I generally go for quality vs quantity and like anticipating what the damage is going to be before hand, but their quality specials make up for it. Last gripe is that while they offer a purchase reward, it is via punchcard. I think they're rocking MMJ Freeway and therefore can see my spend to date--I don't like having to keep track of punch cards to get what's entitled to me. Please track my spending for me instead of banking on me losing my card. Grateful this spot is near my new job--will be back soon! Thanks guys~!

12345
  1. Home
  2. Dispensaries
  3. Colorado
  4. Englewood
  5. Good Meds Englewood


Stay In Touch

Receive updates on new products, special offers, and industry news.

Something went wrong, please try again.

By providing us with your email address, you agree to Leafly’s Terms of Service and Privacy Policy.

Leafly mobile app
Get high for less.
Download the Leafly app.
Download Leafly: Marijuana Reviews on the App StoreDownload Leafly Marijuana Reviews on Google Play

Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in
Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in

About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility
About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility

Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information
Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information

* Statements made on this website have not been evaluated by the U.S. Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Information provided by this website or this company is not a substitute for individual medical advice.


© 2026 Leafly, LLC
Leafly and the Leafly logo are registered trademarks of Leafly, LLC. All Rights Reserved.