We use cookies for certain features and to improve your experience. See our Cookie Policy and Privacy Policy to learn more
advertise on Leafly
ShopDispensariesDeliveryDealsStrainsBrandsProductsLeafly PicksCBDDoctorsCannabis 101Social impact
  • Sign in
  • Create account
  • Strains
  • Shop
  • Shop
  • Dispensaries
  • Delivery
  • Deals
  • CBD Stores
  • Brands
  • Products
  • Leafly Picks
  • Learn
  • Cannabis 101
  • News
  • Leafly Learn
  • Science of cannabis
  • Doctors
  • Social impact
  • Lab partners
  • Download the Leafly App
  • Advertise on Leafly
    • Leafly.comUSA flag
    • Leafly.caCanadian flag
  • Help
Logo for Liberty - Detroit (Med/Rec)
DISPENSARY
MEDICAL & RECREATIONAL

Liberty - Detroit (Med/Rec)

Detroit, MI
4.6(49)
164.2 miles away
aboutdirectionscall
Loading...
mainmenudealsreviews

Ratings and reviews of Liberty - Detroit (Med/Rec)

4.6
(49 reviews)
4.7
Quality
4.6
Service
4.5
Atmosphere
write a review
Reviews 1-24 of 49
April 23, 2026
l........n
Verified Shopper

Prices were not consistent with what is listed on Leafly

July 19, 2025
g........i

Updated Review: If I could give Liberty less than one star, I would. After my first review, they asked me to email them. I did, twice, with full details and contact info. No response. No surprise. I never really expected them to address the disrespect or fix anything. I’ve been back a few times since, and it’s clear I’m not a valued customer. The weed is good. The location is convenient. That’s the frustration. But the Liberty app? Straight-up a payment trap. You’re forced to buy more credits than you need, and they keep the extra. Feels like a hustle. Like the Starbucks app, but with weed. I wouldn’t go back if they didn’t already have my money. Y’all can keep the attitude. I just want my change. Original Review: No first-visit freebie. Poor selection. Rude management. The bud was good and the app payment worked smoothly, but the way the manager kept interrupting my budtender while I was trying to make a purchase was just unnecessary and disrespectful. Liberty Cannabis Dispensary Detroit https://share.google/GFCW8habmfh675r8l

December 17, 2025
c........t
Verified Shopper

Tyson got me all taken care of and always real friendly there. Right on for the perk as well

September 4, 2020
J........e

they don't honor the deals on this site and you try to explain and they act like your wrong even when you show them the ad. this was my favorite dispensary for edibles but I'll be going else where for better customer service.

3 people found this helpful
Dispensary response:
Hi Judy, we're sorry the deal you saw online was not honored in our store. We always honor the deals & pricing our patient's see on our menus and would like to make sure you get the deal you saw as well. Please give us a call at (313) 450-1400 so that we can find a way make this right.
September 28, 2020
August 26, 2021
e........s

This is the pits of Despensories in Detroit. The absolute worst customer service you will receive . The only person that is some what friendly is the manager. The GM obviously could care less about customer service.. These people will bad mouth you when you are not there and act like it is no bug deal. BEWARE, this place is absolutley terrible. Was a loyal customer, but would never shop here again. BEWARE. There are so many other dispensaries out there to be shop at, to be treated this bad.

1 person found this helpful
July 9, 2020
m........a
Verified Shopper

Liked everything, first time there but I felt special as customer. From the Security guard at the door, the receptionist and the cashier. I'll definitely be returning.

Dispensary response:
Thank you so much for writing us this review! We have some GREAT deals running this week and we're excited for you to check them out :) See you soon!
July 9, 2020
November 29, 2018
G........g

Brand new place. Swankier, more hipster vibe. The kind of place that carries gold rolling papers and fancy pre-roll containers. Great location. Very nice quality products. They are still working some kinks out like with online reserving products & are a little slow, especially dealing with their sales system/scanner. It is nice to linger & talk & peruse some of the time but sometimes if you're in a hurry this may not be the place to pick. Surprised that this place has the new Michigan license as it just opened & other seasoned dispensaries with some tighter practices- such as being buzzed in & labeling the medication with patients' name- havent been granted their state license to operate. Right now it feels a bit like aesthetics were given more initial attention than functionality flow. I am sure it will smooth out the bumps. With its boutique vibe & convenient locale this place will be the Founders/Jolly Pumpkin of the Detroit marijuana dispensaries.

3 people found this helpful
Dispensary response:
Thank you for your kind words. We're sorry for the hold up. We're still working out the kinks with our POS system and online ordering which helps us be compliant with state regulations. Sometimes the process is slower then we would like as well. As you mentioned we are new and hopefully your next visit goes flawlessly.
December 1, 2018
May 16, 2019
A........1

Unfortunately I’m disappointed with BotaniQ. Their website does not display accurate pricing. I reviewed the website prior to my visit. GG #4 is priced at $10 a gram Gorilla Glue is priced at $15 a gram On arrival I planned to purchase an ounce of GG #4 based off the advertised pricing, unfortunately that price was not honored. They said it was a different Gorilla Glue but they didn’t have it. Really made no good sense. After telling this to a friend they confirmed the same happened to them and they did end up honoring it but it was a whole thing she said. She also said she went back since and told them the pricing is still wrong. Too bad a high end place like this wouldn’t take the time to get it right for their customers.

2 people found this helpful
Dispensary response:
We are so sorry you experienced this conflicting situation. We were able to remove the misinformation posted on our website regarding the Gorilla Glue, but had been honoring the price of $10 when patients referenced the price online. We are very sorry that this did not happen for you. We would like to give you a credit for the difference in price you paid for the Gorilla Glue and a free pre roll. We hope you give us a chance to resolve this issue!
May 17, 2019
June 13, 2020
l........r

This is my favorite place to come. Everyone that works there is kind, extremely knowledgeable, friendly, and very patient. I will always come here!

Dispensary response:
Thank you for taking the time to write us this review! We hope to see you for our grand re-opening tomorrow :)
June 29, 2020
November 2, 2019
P........y

I will not go to another dispensary. I don't like the inconsistency. BotaniQ consistantly has quality flower that isn't moldy, doesn't taste like a basement, and the best budtenders in the business. I cannot express how much I appreciate this place.

2 people found this helpful
Dispensary response:
Thank you so much for taking the time to give us this amazing feedback, we appreciate you!
November 10, 2019
September 13, 2020
M........n

Terrible

2 people found this helpful
Dispensary response:
We hope you give us another shot!
January 18, 2021
September 2, 2019
w........3

By far the nicest establishment I've been to in Detroit , which is saying something because they're are several good ones. I took a chance since my normal shop was closed for the day and I'm so glad I did. The atmosphere was top notch and I got the best service from EJ. I was worried about breaking my routine but I'm so glad I did 100% will be back.

Dispensary response:
We our so happy to hear you enjoyed your experience at BotaniQ. It's important to us to make sure all of our patients receive the best meds and the best customer service! We are so glad you stopped in, see you soon!
November 10, 2019
April 20, 2019
S........1

First class facility! From the moment you walk in and greeted by the receptionist, to the layout of the room and natural food feeling I get when I walk in and see everyone so happy to be working there. I was lucky enough to have David as my bud tender today and he was amazing. Very informative and eager to help! Had a great conversation with some laughs as well. I literally can not say enough about this place!

1 person found this helpful
Dispensary response:
David is the best! We're really happy you had a great 420 with us, we hope to see you again soon.
April 21, 2019
December 27, 2018
P........e

My daughter from Indiana came to visit us for the holidays. She has some health issues so I thought I would see if I could help with some RSO from here. It was my 1st visit. I had called ahead to be sure they had the product I was looking for. No answer, but a greeting to leave a voice mail. So I did. After a few hours I decided to just go and take my chances they would have what I wanted. I was greeted at the door and told they were closed and would be for two days. Nice. A professional business that did or could not update their phone greeting to notify customers... really? LAST VISIT FOR SURE.

8 people found this helpful
Dispensary response:
We apologize for being closed during this time. We had to switch all of our product over to the statewide METRC system and LARA made us shut down during this time for us to remain compliant with the law. We stated this on our website, facebook, instagram and even sent out text messages to those who had signed up for our texting services. Sorry for the inconvenience but we hope you'll try us again in the future as we are back open and running full steam ahead.
December 29, 2018
March 20, 2019
D........8

I came in for some cartridges started chatting found out they had a local grower in house so I decided to give the Alaskan Thunder Fuck a try it had a unique smell and I always have to try whatever catches my nose. the ATF was fire clean white ash with a strong heady sativa buzz that ramped up quickly, lots of respect for going sativa and knocking it out the park.

1 person found this helpful
Dispensary response:
Thank you for this glowing review!! We really appreciate your business and happy you decided to try some of our top-shelf bud. You rock! See you again soon.
March 21, 2019
January 20, 2019
S........2

Budtenders(Katelyn and Dave) after a quick discussion were a huge help when it came down to choosing the strain of medicine I needed. FINALLY! Botaniq Budtenders hands down have to be the most educated around. On top of that I found out Katelyn has a degree in psychology. I've been all around town searching for a special place like this. Botaniq is #1. Thank you David and Katelyn I will be back! Great hires Q!

1 person found this helpful
Dispensary response:
They are truely the best!! Hope to see you again soon.
January 27, 2019
December 7, 2018
f........s

Excellent Location! Great communication with the Staff. The recommended products are extremely helpful everything is perfect. today I was pleased to have met a very important person at botaniQ & wanted to congratulate them on their first month in a Great corktown spot! Congratulations see You soon the mints are great thanks for always greeting with an open door too!

2 people found this helpful
Dispensary response:
We appreciate the kind words and you stopping through to support our business.
December 7, 2018
June 2, 2019
G........2

This wonderful location and its helpful staff made our visit so enjoyable. With a clean and sunny space to view the product, this is a shop to visit when in Detroit. Professional, competitively priced, and the nicest budtenders Detroit has to offer! 10/10, will be back.

Dispensary response:
Thank you for making the trip to come visit us, see you again soon! :)
June 3, 2019
November 22, 2018
D........6

What's up BotaniQ this is Mr Ohio I want to say your medicine shop is truly an awesome place to be not just to get meds but to talk to the bud tenders David and Josh they are 2 cool ass dudes true assets to the company the Owner/Manager she's an awesome woman very knowledgeable cant say enough!!!!!!A class establishment!!!

2 people found this helpful
Dispensary response:
Thanks for the kind works Mr Ohio! We appreciate your patronage here at Botaniq.
November 27, 2018
May 7, 2019
C........3

Daver was the best part of this experience. Very knowledgeable and helpful in my purchases. I will be back just for his bud tending. Anyone who stops in be sure to get his advice.

1 person found this helpful
Dispensary response:
He's the best, thanks for choosing BotaniQ!!
May 8, 2019
July 31, 2019
c........t

Big fan of the space. Service was great and they let you know about any news or specials. Overall great experience

Dispensary response:
Thank you, we pride ourselves on a safe and professional establishment!
August 6, 2019
May 17, 2019
3........e

A classy place with great aesthetics. Feels like a high end cosmetics counter at Nordstrom. I love it. Very approachable and knowledgeable staff.

1 person found this helpful
Dispensary response:
Haha thank you for the awesome compliment! We're glad to hear you had a great experience, come back soon!
May 18, 2019
November 9, 2018
1........r

Hip spot; most dispensaries feel more like a party store, this feels more like a micro-distillery; super cool. Picked up some Biker’s Kush, aka Hells Angels OG. Super heavy buzz with a unique taste. With easy on off freeway access; they’ll be seeing me a lot.

3 people found this helpful
Dispensary response:
We are happy that you are picking up on the look & feel we wanted to get across. We hope to see you soon!!
November 9, 2018
May 13, 2019
B........7

Amber was the best budtender! The RSO and edibles i received were priced reasonably and the service i got was great!! Definitely coming back

1 person found this helpful
Dispensary response:
Thank you, we're glad to hear you enjoyed your experience at BotaniQ! See you again soon!
May 14, 2019
123
  1. Home
  2. Dispensaries
  3. Michigan
  4. Detroit
  5. Liberty - Detroit (Med/Rec)


Stay In Touch

Receive updates on new products, special offers, and industry news.

Something went wrong, please try again.

By providing us with your email address, you agree to Leafly’s Terms of Service and Privacy Policy.

Leafly mobile app
Get high for less.
Download the Leafly app.
Download Leafly: Marijuana Reviews on the App StoreDownload Leafly Marijuana Reviews on Google Play

Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in
Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in

About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility
About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility

Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information
Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information

* Statements made on this website have not been evaluated by the U.S. Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Information provided by this website or this company is not a substitute for individual medical advice.


© 2026 Leafly, LLC
Leafly and the Leafly logo are registered trademarks of Leafly, LLC. All Rights Reserved.