Nature's Gift Shop Reviews

  • “I love this place ,Robin was very helpfull and nice come by check them out..”

    Was this review helpful to you?
  • “Great choice for a first time visitor. Extremely helpful staff who make you feel welcomed and don't mind answering questions. Will stop here every time I'm in Pueblo. ”

    Was this review helpful to you?
  • “Very nicely kept, prices are ok bud of the day is always a good deal to stop in for because the flower is always good here with plenty of selection stop here every trip”

    Was this review helpful to you?
  • “my Home away from Home. My husband and i come here often.we normally shop around but when we first entered we knew theres no more in pueblo compared to this place...just the welcoming smell of bud you need..and way more grains to choose from..gottaluvthisplace”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Nature's Gift Shop

    Thank you so much for the great review, Ttasha1978! We love hearing that you feel at home in our shop, that is our main goal; to provide cannabis consumers with a safe and welcoming place to buy their products. We appreciate you and your husband shopping with us, and we look forward to seeing you again soon! Sincerely, Your Caring NGS Representative

  • “Never have most items on their menu! They should not even have a menu posted.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Nature's Gift Shop

    Hi gonk1958, I apologize that we did not have the menu item that you were looking for. We are aware of this prominent issue, and I ensure you that we are working towards updating our menu to reflect the actual cannabis available for sale. In the mean time, we have this disclaimer on our menu to try and prevent confusion. It states: 'To stay in compliance, we must list all products until they are completely gone. There may be items you are interested in, especially flower, that the menu shows we have in stock but it may just be a small amount. If you will be coming into our store for a specific strain or item, please call us first. We can let you know if we have it in stock and/or assist you with a similar strain or item.' Unfortunately, we must keep menu times on our menu until they run out completely, which unfortunately, can get some customers hopes up about strains we have in stock. Thank you very much for bringing this issue to our attention, and as I said, we are working hard to fix this issue. We hope that you can come back again, we would appreciate you giving us another chance. Sincerely, Your Caring NGS Representative

  • “Honestly, I I have been in every dispensary from the Mesa to Pueblo all the way to Pueblo West and without doubt this is the best place.... it has the best show room with tons of room... the best people, always smiling,informative and eager to help.... The largest selection of organically grown quality marijuana, second to none and no one can beat the deals and everyday prices you'll find at Natures Gift Shop!! So do yourself a favor and quit driving around trying to find a deal...this is THE One Stop Shop tell them TheClassic sent ya!!”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Nature's Gift Shop

    Thank you so much, TheClassic! We appreciate you!

  • “Once again we had a wonderful visit at Nature’s Gift Shop and just wanted to share it with everyone. There have been a few changes to the staff recently, but you are still in great hands! We just wanted to thank Chad, Elijah, Andrew, and particularly Shawn for taking such good care of us. As expected, everyone was just as friendly and knowledgeable as always and quickly helped us find exactly what we needed; they are experts in matching a patient to the right products. Additionally, we are very pleased with the high quality and consistency of the products we selected. We appreciate the professional atmosphere and high standards that we experience at Nature’s Gift Shop and feel it could serve as a model for other dispensaries. We rate Nature’s Gift Shop a Perfect 5 in all categories.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Nature's Gift Shop

    Thank you very much for the kind words, GARYANDAMY. We appreciate your business and we are so glad we can provide you with a great experience when you shop with us. Hope to see you again very soon! Sincerely, Your Caring NGS Representative

  • “The is my 2nd dispensary ever been to and loved it! Lots of choices. The chick behind the counter was so helpful and nice! We will be going back! ”

    Was this review helpful to you?
  • “friendly staff, great selection, and the best prices in the area! i highly recommend this shop to any recreational consumer looking for good stuff for a good price!”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Nature's Gift Shop

    Thank you so much for the wonderful review, MandyDreamz! We are so glad that you would recommend us to your friends, we greatly appreciate that! We look forward to seeing you again soon! Sincerely, Your Caring NGS Representative

  • “I called this store to ask about specials. They told me they had Girl Scout Cookies on special, $99 for an ounce. I confirmed I would be coming and drove 10 miles to this store. I arrived at 2:30pm. Once there, the employee told me this "special" is only available from 4-6pm and then only in limited quantities. I drove for nothing and left without making a purchase. I cannot recommend this business. They're either unprofessional, dishonest, or both. Either way, I will not be shopping there again and warn anyone else to be careful before spending any money here.”

    Was this review helpful to you?

    Comment from Nature's Gift Shop

    Hi duderino6969, We sincerely apologize for the mix-up! Our $99 Ounces are available all day, while supplies last, we are sorry if you were told something different. We closed early due to it being New Years Eve, and while we do our best to always have product available, sometimes it sells out quicker than we expect, so we apologize for not having what you were looking for at that time. The quantities we sell are only limited by the law, because we are not allowed to sell more than one ounce in a single transaction. We hope that you can come back and give us another try, feel free to ask for a manager, explain your situation, and we will make sure to make it right for you. Hope you are having a great 2017 so far, we hope to see you again sometime. Sincerely, Your Caring NGS Representative