We use cookies for certain features and to improve your experience. See our Cookie Policy and Privacy Policy to learn more
advertise on Leafly
ShopDispensariesDeliveryDealsStrainsBrandsProductsLeafly PicksCBDDoctorsCannabis 101Social impact
  • Sign in
  • Create account
  • Strains
  • Shop
  • Shop
  • Dispensaries
  • Delivery
  • Deals
  • CBD Stores
  • Brands
  • Products
  • Leafly Picks
  • Learn
  • Cannabis 101
  • News
  • Leafly Learn
  • Science of cannabis
  • Doctors
  • Social impact
  • Lab partners
  • Download the Leafly App
  • Advertise on Leafly
    • Leafly.comUSA flag
    • Leafly.caCanadian flag
  • Help
Logo for Nirvana Cannabis - North Phoenix (Med/Rec)
DISPENSARY
MEDICAL & RECREATIONAL

Nirvana Cannabis - North Phoenix (Med/Rec)

Phoenix, AZ
4.6(2,365)
1658.7 miles away
aboutdirectionscall
Loading...
mainmenudealsreviews

Ratings and reviews of Nirvana Cannabis - North Phoenix (Med/Rec)

4.6
(8 ratings / 2357 reviews)
4.6
Quality
4.6
Service
4.6
Atmosphere
write a review
Reviews 505-528 of 2357
June 21, 2021
N........3

smoothest check in and ordering process I've seen in the country yet. Staff was extremely helpful and knowledgeable. product were potent and affordable. will definitely be back.

2 people found this helpful
Dispensary response:
We appreciate the amazing review, N0is3!
July 1, 2021
June 13, 2020
D........2

First time here was great. Nice products with amazing prices. Staff was friendly, everyone in masks was a plus. Will return for sure. Thanks!!

July 21, 2020
G........a
Verified Shopper

Under the pandemic circumstances they are very careful and organized. Quick service. Friendly. Nicely done 👍

July 19, 2020
C........r
Verified Shopper

Being a senior, this place makes me feel very comfortable. Great staff, that is always helpful.

May 30, 2020
L........k
Verified Shopper

It’s always a pleasurable experience when I get to see Alex. Terrific dispensary, can’t say enough good things about the Giving Tree.

1 person found this helpful
January 28, 2021
m........1

Not sure where my review went but I’ll post it again in short. The trimming is awful & the weed burns black since I’ve started coming here end of Nov beginning Dec. The fact it is owned by a female means nothing to this place. They still cut corners & bs product just men that own dispensaries also. Very disappointed b/c I really tried to give this place a chance. Even the consultant lied saying their Kong was better trimmed & Better batch but it wasn’t & this was 2 weeks ago b4 they moved to new facility. See the reviews for the new facility & unfortunately I am in agreement. Will not be returning b/c it is sad that the weed is burning black & the trimming is awful. Women lie men lie numbers don’t. ✌🏻

3 people found this helpful
July 11, 2020
M........9
Verified Shopper

Hard working people showing kindness and patience

1 person found this helpful
August 9, 2021
D........c

Great place every time I come in fast service in and out great people recommend coming here

1 person found this helpful
Dispensary response:
We appreciate you, Daydayc!
August 11, 2021
May 5, 2020
L........7
Verified Shopper

Katqtonic is one of my favorites now! I got the golden lemon and it tastes amazing good quality the process was fast even for curbside pick up definitely gonna visit again.

1 person found this helpful
August 14, 2020
j........e
Verified Shopper

Wonderful people very friendly for first time

Dispensary response:
We hope we are just as friendly the second and third time. And really, all times you visit us. We appreciate you.
August 28, 2020
August 3, 2021
C........n

I like the selection and the staff are always great!!!

1 person found this helpful
Dispensary response:
We appreciate the great review, Cwashman!
August 11, 2021
August 25, 2020
R........6

they are great

Dispensary response:
And so are YOU!
August 27, 2020
May 29, 2020
R........s
Verified Shopper

I love this shop. Been doing the leafly drive thru order and it's super convenient and easy! Recently got another bogo for bringing my aunt in too! And BOMB tree. I plan to come here forever :)

July 30, 2020
d........e
Verified Shopper

Absolutely love this place! Great products and prices! My favorite go to!!

January 27, 2021
J........s

the marijuana is always dry and has no taste. I won't be coming here again. don't be fooled by lowerprices the product sucks.

2 people found this helpful
Dispensary response:
Jengerondis, Thank you so much for your review and we are so sorry that you had this experience.
January 27, 2021
May 1, 2020
t........1
Verified Shopper

I don't like the fact that the staff aren't honest!! The 8ths cost $43 and when I give the exact $43 no problem but when I need change in return they always take a $1. I always confirm the price. I don't care if its a .25 cents its still mine. Those dollars add up. I feel like they see an opportunity to snag some change they gonna take it. Not making tips with curb side so the staff doing what they can. I am very disappointed with this. They should have the exact price without the change that way there is no confusion at checkout. Just my opinion other than that the flower is good. What they have picture is off from what they serve. I'd shop here if they change they're check-out method.

June 29, 2020
8........0
Verified Shopper

love the drive thru feature, gets you in and out fast and the flower is great too. will reccomend to my friends.

July 4, 2020
J........e
Verified Shopper

The order online and drive through pick up is as smooth as shopping can be. Hope it stays the same after Corona is gone.

July 23, 2020
a........n
Verified Shopper

Loved everything

1 person found this helpful
August 12, 2020
S........3

always quick and great flower !

July 14, 2020
d........j
Verified Shopper

Clean, friendly and have good prices. They have really put together curb side pickup well. Very organized and quick.

May 12, 2020
M........e
Verified Shopper

One of the best dispensaries in the Valley of the Sun quality meds with good customer service equates to customers coming back I love this place

August 14, 2020
l........3

Bud tenders were knowledgeable.

Dispensary response:
Thank you for your review. We appreciate you.
August 28, 2020
April 20, 2020
b........l
Verified Shopper

I’m really happy with my purchase from Giving Tree. The flowers are excellent quality and provided everything I hoped for in medication. I use for pain management and nausea, therefore impactful results are very important to me. The staff was also very nice and helpful, and I appreciate the convenience of curbside pickup. See you soon!!

212223...99
  1. Home
  2. Dispensaries
  3. Arizona
  4. Phoenix
  5. Nirvana Cannabis - North Phoenix (Med/Rec)


Stay In Touch

Receive updates on new products, special offers, and industry news.

Something went wrong, please try again.

By providing us with your email address, you agree to Leafly’s Terms of Service and Privacy Policy.

Leafly mobile app
Get high for less.
Download the Leafly app.
Download Leafly: Marijuana Reviews on the App StoreDownload Leafly Marijuana Reviews on Google Play

Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in
Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in

About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility
About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility

Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information
Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information

* Statements made on this website have not been evaluated by the U.S. Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Information provided by this website or this company is not a substitute for individual medical advice.


© 2026 Leafly, LLC
Leafly and the Leafly logo are registered trademarks of Leafly, LLC. All Rights Reserved.