We use cookies for certain features and to improve your experience. See our Cookie Policy and Privacy Policy to learn more
advertise on Leafly
ShopDispensariesDeliveryDealsStrainsBrandsProductsLeafly PicksCBDDoctorsCannabis 101Social impact
  • Sign in
  • Create account
  • Strains
  • Shop
  • Shop
  • Dispensaries
  • Delivery
  • Deals
  • CBD Stores
  • Brands
  • Products
  • Leafly Picks
  • Learn
  • Cannabis 101
  • News
  • Leafly Learn
  • Science of cannabis
  • Doctors
  • Social impact
  • Lab partners
  • Download the Leafly App
  • Advertise on Leafly
    • Leafly.comUSA flag
    • Leafly.caCanadian flag
  • Help
Logo for Rev Clinics - Somerville (Medical)
DISPENSARY
MEDICAL

Rev Clinics - Somerville (Medical)

Somerville, MA
4.7(356)
641.5 miles away
claim your store
This profile either has not been claimed by the business owner or is not currently active on Leafly. All contents and information (including business hours, operating status, and licensing information) are provided for informational purposes only and are not guaranteed to be up-to-date or complete. Claim your store.
aboutdirectionscall
This business may be permanently closed
Is this incorrect? contact support
mainreviews

Ratings and reviews of Rev Clinics - Somerville (Medical)

4.7
(357 reviews)
4.6
Quality
4.7
Service
4.7
Atmosphere
write a review
Reviews 145-168 of 357
March 1, 2020
P........e

I love it everyone is friendly and helpful

Dispensary response:
Happy to hear that! Thank you for leaving a review.
March 25, 2020
October 25, 2019
b........3

I have shopped at Revolutionary Clinics twice, once in person and once via delivery. I had great experiences both times, the staff in the store were all very nice, and my delivery from Stu was great. I placed the order online and received a confirmation while the order was packed, as well as two texts with Stu's ETA. I don't live very close to any of the physical locations, but I was really happy with the delivery service and will definitely be using it in the future.

Dispensary response:
Thank you so much for sharing your experience. We are so happy to hear that you have enjoyed our delivery service. We look forward to fulfilling your next order!
October 31, 2019
May 1, 2020
s........y

yeet yeet yeet

Dispensary response:
Thank you for leaving a review! :)
May 2, 2020
December 19, 2019
S........8

Been to the location and loved the vibe and product. Used deliver For the first time today, and Stuart was a great representation of the brand on the road. Professional, thorough, and a genuinely nice dude. Will 100% come back and reuse the delivery service. A+

Dispensary response:
Thank you so much for your compliments! We are so happy you used our delivery service. Your kind words regarding Stu are greatly appreciated. We look forward to seeing you again soon in 2020!
December 30, 2019
March 11, 2020
t........0

They boosted their game on concentrates!! Thanks guys, flower is always fresh!!

Dispensary response:
Thank you for your review! We really appreciate the compliments. We are always looking to expand our product lines and glad you are liking the new concentrate additions!
March 11, 2020
August 16, 2019
d........8

I went early on a Saturday morning expecting to be in and out. For an undisclosed reason, I wasn’t able to get the 2 edibles I went in for. (Meanwhile other customers had no issues). They didn’t even apologize for my having to wait. I ended up leaving empty handed after waiting for 30minutes for 2 products. Will never shop here again. So unorganized and terrible customer service.

5 people found this helpful
Dispensary response:
Very sorry to hear that you weren't able to get what you needed. Did you talk to one of our managers when you were there? We would love to do whatever we can to make this right. If you would be willing, please call 617-800-0813 and ask to talk to a manager and they will do their absolute best to address your situation. Thanks for letting us know.
August 20, 2019
December 24, 2019
m........6

Very easy to get to. Friendly, helpful folks, good variety on the menu, and a very comfy and clean environment. New patient discount is sweet! I'll definitely be back.

Dispensary response:
Thanks so much for your review! We are so glad you got to take advantage of our new patient discount. We cannot wait to see you soon in 2020!
December 30, 2019
April 21, 2020
S........1

Got inside with my order the cashier would not let me add too it . Had to go back outside back in . Terrible experience..lemon meringue isn't right like patriot care..all done with rv clinics

May 26, 2019
A........D

I gotta show love to my guy Kerwin, he's the one who helped me the last 3 times in a row and each time better than the last. He knows the product, knows how to talk to people and keeps it quick and simple. He is also the only one who can pronounce my name right, it's not a knock to the others but it is appreciated. Special shout-out to the check-in person, I did not get her name but every time I've walked in she's been welcoming and it is appreciated as well.

3 people found this helpful
Dispensary response:
Thank you! Kerwin has been with us from day 1 and he is amazing! The entire team from cultivation and production, to the dispensaries want to make Rev Clinics the best part of your day! See you soon!
May 28, 2019
June 11, 2019
P........r

One of the coolest dispensaries I've been to. The atmosphere is super chill and the space is packed with what I can only describe as a stoner built space. Comfy couches, welcoming atmosphere and so many cool things to look at. The staff was laid back and helpful, when my tender didn't know the answer he happily went and found someone to give me some info. Kudos for not making it up 🤘 The flower looks great, a bit dry but that's to be expected from any good dispensary. I really enjoyed the flow from check out to pick up, very old school pharmacy vibe. Only thing I'd suggest is putting little Boveda packs in with the flower to keep it fresh.

1 person found this helpful
Dispensary response:
Thank you PhilosophizingPepper for your review and suggestion. We have shared this with production since we get multiple shipments a week to keep up with demand. We want to be the best part of your day. See you soon.
June 12, 2019
May 6, 2019
c........u

Very disappointing experience. I bought a 2:1 vape cartridge to use occasionally during the day when I still need to function but could stand to be a little more relaxed. I've used 1:1 cartridges from other dispensaries in the past and they worked well. Really glad I tried this one at night for the first time because, as we used to say back in the day, I was so wasted! Tried it again another night, same effect, and I could clearly feel the thc "bite" in my lungs that I only get from the normal, non high-cbd cartridges. I suspect they mislabeled the cartridge. I called them expecting to get some vague explanations about how it's impossible for them to mislabel a cartridge and that's just how that strain is, etc..., but was pleasantly surprised when, after I explained my experience and asked if they could test it, the woman on the phone said yes, we can test it or we'll be sure to work something out for you. So I jumped on my bike, road 3.5 miles over there and, as you can imagine, was told by the manager that "it's impossible for them to mislabel a cartridge and that's just how that strain is, etc..." Really disappointing. If they'd just told me that over the phone it could have saved me a trip. Not the end of the world, was a nice day, got some sun and exercise. But be warned, if you buy high-cbd anything from them, test it at night first.

2 people found this helpful
Dispensary response:
We apologize for your disappointing experience. Please come in and ask for Ari, our dispensary manager. We take your concerns seriously and want to make Rev Clinics the best part of your day....always. Thank you.
May 7, 2019
December 28, 2019
M........6

I have to say that I immediately fell in love with this place so much that I made this account to say that

Dispensary response:
Thank you so much for your review! We really appreciate you taking the time to make the account to leave us this review. Have a great afternoon.
January 2, 2020
May 15, 2019
j........l

Revolutionary Clinic is my favorite dispensary, the atmosphere is calming, beautiful & uplifting. Everyone is happy, knowledgeable and personable. This is the only dispensary that regularly celebrates its patient's with parties, that are always a blast! Today I had the pleasure of being helped by Barb, as usual she was wonderful, Thank You Barb!!

4 people found this helpful
Dispensary response:
Thank you! You are what makes us the best. We are always here to help in your road to wellness and fun.
May 16, 2019
December 8, 2019
S........5

love this place how can you not awsome staff and next to the MBTA oh yeah they deliver

Dispensary response:
Thank you so much for your review. We are so glad it is convenient to get to our location! Happy to hear you take advantage of delivery! We look forward to seeing you again.
December 15, 2019
July 18, 2019
m........n

This place was amazing! Kind, helpful employees, lovely, calm space, amazing $200 new patient match. My only complaint with this place is the JOINTS. They are a mess and were a disaster to smoke from start to finish. They must use some kind of poorly devised rolling machine as there is a big gap between the filter and the first bit of flower, and another gap an inch or 2 up, giving the effect of a joint with 2 deep creases running through it width wise.

1 person found this helpful
Dispensary response:
Thank you so much for your kind review and we really appreciate the feedback about our pre-rolls. We will be sending that along to production presently. Please talk to one of our managers next time you come in about that and they will make sure that you are well taken care of. If this happens again I would suggest taking a picture, and to also bring the product back for staff to see so we can fix the issue and get you a better quality product in exchange. Thanks again for taking the time to give this feedback.
July 22, 2019
January 8, 2020
c........0

Friendly Atmosphere

Dispensary response:
Thank you for taking the time to leave us a review!
January 9, 2020
May 28, 2019
d........9

New cardholder and had a great experience at Revolutionary! Barb provided me A+ service and talked me through all of the awesome products. I’ve been back many times since!

4 people found this helpful
Dispensary response:
Thank you db29! We always want to make Rev Clinics the best part of your day.....and Barb makes that happen.
May 29, 2019
September 9, 2019
T........s

I'm a regular visitor to Revolutionary Clinics but had been gone for awhile as I healed from surgery. Barb greeted me like old friends and asked how my recovery was going. It's nice to have that level of customer service. Not to mention that I swear every time I'm there, Barb is doing something new from front desk check in to budtender to getting called over by other employees to help with problems. At first I thought she was the manger, but she said "I'm just Cannamom!" Cannamom is truly top notch and so is Revolutionary Clinics. Thank you for making your customers feel valued. You know I'll be back (just get more flower in stock, please).

Dispensary response:
Hooray for Canna Mom! Barb is a key part of the success of Rev Clinics. Our staff consistently goes the extra mile to provide great customer service because they truly care about our community. Thanks so much for your review.
September 12, 2019
May 7, 2020
G........6

Staff member was continuously rude and was very condescending durning my visit.

Dispensary response:
We are very sorry that you had this experience at our location. Please send us an email to info@revclinics.org to let us know your information and the detail of the situation so we can hopefully rectify it. Thank you.
May 7, 2020
June 5, 2019
c........a

Well staffed and stocked dispensary - plenty of parking which is a big perk in Somerville. I have been to this location about four times and was first drawn by their $200 new patient discount which is amazing, and that the location is convenient for my day to day. It’s also great that they open at 9am. So it was the deal and location first but I like this place a lot and will keep going after The new patient deal is over. The staff take the time to talk to you, get to know what you need, and are knowledgeable, if not always experts, about their products. Quality so far has been solid - carts work, flower is good, and the selection has a good mix. So overall very happy this place is on my commute.

Dispensary response:
Wow you covered all that we try to be! Thank you! We always want to be the best part of your day!
June 5, 2019
February 28, 2019
P........4

Single best experience I have had at any dispensary. My first visit. Greeted by friendly security. Showed my ID's and entered. Was greeted by an amazing young woman with purple hair cannot recall her name so sorry. (her pic and bio should be included on ur website) She was amazing, her smile lit the place up! She assisted with my paperwork and gave me a rundown of the place. I was the very first patient of the day had the place to myself so I really had a chance to take it all in. You have to see for yourself its really a great space. My budtender heard what I was looking for and made some helpful suggestions along the way. I utilized half of my $200 allowance as a first-time patient. Left with a lot of great items that I know will help me with relief and energy. After finishing and paying I received a receipt which you bring to a different area and then your order is filled. Very efficient I thought. Overall it was a wonderful experience and I look forward to a long relationship with all the wonderful folks at Rev clinics. Thank you all!

1 person found this helpful
Dispensary response:
We are so happy to hear you had a wonderful experience with us! We take pride in taking all the time you need to learn about our products, especially the new ones that are always coming from out great Cultivation, Extract and Kitchen in Fitchburg. You are always welcome to relax with tea, water or cocoa by the fire and take it all in! The team appreciates your feedback.
March 1, 2019
May 29, 2019
K........y

This was my first visit, the staff were all friendly and the environment was inviting. I got a few strains but just tried Blue Dream and it was a great euphoric high, it didn’t make me sleepy nor did it make me energized but it did make me happy :). I definitely recommend this dispensary.

3 people found this helpful
Dispensary response:
Thank you for visiting us and be sure to come to our summer events. Blue Dream is a staff favorite. See you soon.
May 29, 2019
October 2, 2019
B........b

I came to Revolutionary Clinics for the first time yesterday, and I would just like to say that the help I got from the staff was amazing! I was helped by Barb and Danielle, and they were kind and caring and warm. Barb in particular was very knowledgeable, and went the extra mile to help me!

Dispensary response:
We are so happy to hear that you had such an awesome experience. Thanks for shouting out Barb and Danielle! We look forward to seeing you again.
October 3, 2019
March 10, 2019
P........s

by far my favorite dispensary due to the wonderful staff (especially the original crew). parking is great and menu is diverse and more consistent than other dispensaries. Fitchburg's Finest hash is pretty good, but overpriced! My only problem here is the excessively dry flower. Time after time, I buy dry flower from both locations (based on employee recommendations) and it turns out to be tasteless, weak sand when u break it up. They offered me these hydrating packs to get the flower to get "plump" again.. it simply is not a good solution; once the flower is that dry it's DEAD. These packs won't revive the flavor, consistency or potency. it's a fact! With good quality flower, this place could be one of the top 3 facilities in GBA.

2 people found this helpful
Dispensary response:
We so want to be the best for you in everything!!!! I've shared your concerns with Cultivation and Production. Please don't hesitate to speak with Ari or Judy on your next visit. The team is cool and always there for you. See you soon!
March 10, 2019
678...15
  1. Home
  2. Dispensaries
  3. Massachusetts
  4. Somerville
  5. Rev Clinics - Somerville (Medical)


Stay In Touch

Receive updates on new products, special offers, and industry news.

Something went wrong, please try again.

By providing us with your email address, you agree to Leafly’s Terms of Service and Privacy Policy.

Leafly mobile app
Get high for less.
Download the Leafly app.
Download Leafly: Marijuana Reviews on the App StoreDownload Leafly Marijuana Reviews on Google Play

Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in
Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in

About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility
About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility

Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information
Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information

* Statements made on this website have not been evaluated by the U.S. Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Information provided by this website or this company is not a substitute for individual medical advice.


© 2026 Leafly, LLC
Leafly and the Leafly logo are registered trademarks of Leafly, LLC. All Rights Reserved.