We use cookies for certain features and to improve your experience. See our Cookie Policy and Privacy Policy to learn more
advertise on Leafly
ShopDispensariesDeliveryDealsStrainsBrandsProductsLeafly PicksCBDDoctorsCannabis 101Social impact
  • Sign in
  • Create account
  • Strains
  • Shop
  • Shop
  • Dispensaries
  • Delivery
  • Deals
  • CBD Stores
  • Brands
  • Products
  • Leafly Picks
  • Learn
  • Cannabis 101
  • News
  • Leafly Learn
  • Science of cannabis
  • Doctors
  • Social impact
  • Lab partners
  • Download the Leafly App
  • Advertise on Leafly
    • Leafly.comUSA flag
    • Leafly.caCanadian flag
  • Help
Logo for Today's Herbal Choice - Molalla
DISPENSARY
MEDICAL & RECREATIONAL

Today's Herbal Choice - Molalla

Molalla, OR
4.5(98)
2026.7 miles away
claim your store
This profile either has not been claimed by the business owner or is not currently active on Leafly. All contents and information (including business hours, operating status, and licensing information) are provided for informational purposes only and are not guaranteed to be up-to-date or complete. Claim your store.
aboutdirectionscall
mainreviews

Ratings and reviews of Today's Herbal Choice - Molalla

4.5
(98 reviews)
4.5
Quality
4.6
Service
4.5
Atmosphere
write a review
Reviews 49-72 of 98
May 15, 2018
a........h

Great dispensary! Knowledgeable, friendly staff, The daily deals are amazing, and their 420 deals... paying $4.20 for an eighth of $8-10 really decent bud! I use to drive to Portland, not anymore! Keep it going THC, you guys are doing great!

3 people found this helpful
November 9, 2018
m........0

love there deals here! friendly and great services, warm and welcoming atmosphere.

1 person found this helpful
June 11, 2018
t........o

Nice atmosphere, terrible customer service, good products.

7 people found this helpful
Dispensary response:
Providing great customer service is something that is paramount to us. Please let us know precisely what happened and we will be sure to remedy the problem. Please contact (Kevin @ 503-829-6337) the store manager as soon as you possibly can to discuss and remedy the situation. Again, customer service is our most valued attribute. Thank you, Merle
June 12, 2018
August 27, 2018
j........j

thc has been absolutely awesome every time I go in there

2 people found this helpful
July 27, 2018
K........e

Great selection, and great prices. Will be returning shortly.

3 people found this helpful
October 6, 2017
P........d

Very nice place, great prices and the employees are nice

9 people found this helpful
June 10, 2018
c........s

the people there are great.. and they are very Knowledgeable.. I recommend this place to everybody😎

3 people found this helpful
October 28, 2018
M........1

Awesome people great deals

1 person found this helpful
February 17, 2018
h........7

Love the people, the vibe...all of it. Great selection, great deals. Answer all my questions everytime.

5 people found this helpful
September 23, 2017
m........4

I absolutely adore everyone at this dispensary. The owner and all the staff are amazing. I always go in and have a awesome time.

7 people found this helpful
October 9, 2018
c........t

sucks

4 people found this helpful
February 20, 2018
J........M

I've gone in on a few occasions and gotten a quarter or a half and most of the weight is pure stem

6 people found this helpful
August 26, 2018
j........4

Extremely rude and terrible bud, if you like smoking bunk weed shop here :)

3 people found this helpful
May 15, 2017
t........w

I love this place! For the guy bitching about not being helped first, who said you deserve to be the priority? You walk in behind someone, why would you get to first? Stick to Shango and their crunchy, pre-weighed weed. FOH

8 people found this helpful
November 15, 2017
M........g

I really liked the location. plenty of parking, nicely laid out. The store itself is comfortable to be in, even with several other customers. doesn't feel crowded like some. The budtender was very friendly and helpful. I will be back.

2 people found this helpful
January 2, 2018
d........8

This is a great little shop. Helpful and knowledgeable people. Friendly, too!

2 people found this helpful
July 4, 2017
g........9

Best service, best prices, and best hours. The only reason for 4 star quality is the lack of dab/shatter variety, all other products are in ready supply.

4 people found this helpful
February 18, 2018
j........7

Cool place.

1 person found this helpful
October 10, 2017
N........3

I went to Today's Herbal Choice for the 1st time today. They have low quality flower & un-friendly staff. Will not be returning.

5 people found this helpful
June 28, 2017
L........6

Great place for good high quality flower! Owner and everyone on staff is awesome! The new and improved more discreet entrance is the icing on the cake!

3 people found this helpful
February 18, 2017
e........n

My favorite dispensary! Everyone is always very knowledgeable about products without ever being pushy. Great selection of everything, flower is always great and concentrates are always wonderful. When they ran out of a product I normally buy they took my number and called me as soon as they got it back in. Great service! Nice variety in prices too, something there for everyone. Very happy to have an awesome dispensary close by!

2 people found this helpful
December 26, 2016
G........0

Have been in a few times so far and really enjoy the vibes & how chill the staff is. Love the small town dispensary feeling. Need more reasonable shops like THC!

5 people found this helpful
October 31, 2016
b........0

I will never shop here again. I purchased a pipe and when I walked outside I had realized there was a chip on it, I went back inside and they would not return it or just trade it for a new piece. They DO NOT stand by their product. The extract selection was awful, the glass selection was awful, the budtender's were not knowledgeable of product on the shelves and I even over heard the employees planning on leaving themselves and their dispensary reviews so how many of these reviews are even real? This was my second visit here and I was even more disappointed that the awful first time experience wasn't just a flook. I did leave a review after my last visit and it's not on your page anymore so are you guys also deleting bad reviews? There are never joints available, your prices are very comparable to other dispensaries in the area but the quality of the product is no where near close to any dispensary within a 20 minute drive.

6 people found this helpful
Dispensary response:
Dear "Budqueen420", I am truly sorry for the delay in responding to your review. I wanted to first speak with everyone of my employees to verify the validity of your claim. None of our employees remember your visit or your claim for a chipped pipe replacement. Please bring in your receipt for the " pipe " and I will gladly pay you 10 times the dollar amount of the pipe you purchased in exchange for your receipt that will show the employee involved. As the owners Merle and Mike have lived in the immediate area for a total of 86 years and most of our customers are also our friends. What you have described is NOT consistent with our NON-Corporate company policies or personal values. However, we are trying to give you the benefit of the doubt. I'd like to make a request to anybody reading that they visit both of our stores and decide for themselves the level of Customer Service, Quality of products and pricing. Here at THC we know that buying flower from "yourself", putting it in Pre-packaged Fancy jars, Raising the Price, and hanging a shiny sign outside stating "Premium Cannibus"...DOES NOT MAKE IT PREMIUM CANNIBUS. We deal direct with local growers and are quite certain that we carry some of the best Cannibus offered anywhere and we find great satisfaction in supporting the growers in our community. I would also like to take a minute to extend our thanks and appreciation to the person "JEREMETRIUS" who wrote the review following yours, for standing up for us. "JEREMETRIUS" please introduce yourself to any of our staff on your next visit. We would all take great pleasure in spoiling you rotten. lol I think all the Leafly readers should know that a Dispensary does NOT have the ability to remove bad reviews. That must be done by Leafly Corp. when they find a review that lacks truth or was written by an employee of a competing store. Such as the last review written by "Budqueen420". '
November 7, 2016
August 4, 2017
C........c

Great prices, and amazing deals

2 people found this helpful
12345
  1. Home
  2. Dispensaries
  3. Oregon
  4. Molalla
  5. Today's Herbal Choice - Molalla


Stay In Touch

Receive updates on new products, special offers, and industry news.

Something went wrong, please try again.

By providing us with your email address, you agree to Leafly’s Terms of Service and Privacy Policy.

Leafly mobile app
Get high for less.
Download the Leafly app.
Download Leafly: Marijuana Reviews on the App StoreDownload Leafly Marijuana Reviews on Google Play

Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in
Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in

About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility
About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility

Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information
Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information

* Statements made on this website have not been evaluated by the U.S. Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Information provided by this website or this company is not a substitute for individual medical advice.


© 2026 Leafly, LLC
Leafly and the Leafly logo are registered trademarks of Leafly, LLC. All Rights Reserved.