We use cookies for certain features and to improve your experience. See our Cookie Policy and Privacy Policy to learn more
advertise on Leafly
ShopDispensariesDeliveryDealsStrainsBrandsProductsLeafly PicksCBDDoctorsCannabis 101Social impact
  • Sign in
  • Create account
  • Strains
  • Shop
  • Shop
  • Dispensaries
  • Delivery
  • Deals
  • CBD Stores
  • Brands
  • Products
  • Leafly Picks
  • Learn
  • Cannabis 101
  • News
  • Leafly Learn
  • Science of cannabis
  • Doctors
  • Social impact
  • Lab partners
  • Download the Leafly App
  • Advertise on Leafly
    • Leafly.comUSA flag
    • Leafly.caCanadian flag
  • Help
Logo for JARS Cannabis - South Phoenix (Med/Rec)
DISPENSARY
MEDICAL & RECREATIONAL

JARS Cannabis - South Phoenix (Med/Rec)

Phoenix, AZ
4.5(417)
1661.7 miles away
aboutdirectionscall
Loading...
mainmenudealsreviews

Ratings and reviews of JARS Cannabis - South Phoenix (Med/Rec)

4.5
(24 ratings / 393 reviews)
4.5
Quality
4.5
Service
4.6
Atmosphere
write a review
Reviews 49-72 of 393
January 10, 2026
c........6
Verified Shopper

Arianna picked out perfect options for me, the Fenix Blunt was 🔥. I was sad to lose Hana’s, but JARS has become my favorite local shop.

Dispensary response:
We are happy to be able to find you some new products, and we appreciate your patience with us during this transition. Thank you for reaching out, and we really do appreciate the feedback!
January 24, 2026
July 22, 2026
7........s

I love this place .. muah

July 26, 2026
m........4

Cool people

February 4, 2026
s........7
Verified Shopper

Employees were all helpful

February 4, 2026
d........1
Verified Shopper

I ordered Ice Cream Cake, Berry Blue Voodoo, Billy Ocean, and Humboldt Pound Cake strains, all advertised as $10. I was only given Ice Cream Cake and Voodoo strains. I was given the incorrect order and overcharged for the Billy Ocean strain, which I didn't receive. I also did not receive the Humboldt Pound Cake. I couldn't see the contents of the bag because it is standard procedure to staple the bag closed. I didn't notice that I was given the wrong strains before because I was given receipts that reflected my original order.

Dispensary response:
Hi, we apologize for the incorrect item and missed item on your order. We always want to make sure our patients or customers get what they pay for and expect, and it looks like we missed the mark in this case. In the future, please give us a call for any issues you have with any items you purchased from us. We will always be happy to do what we can to make it right!
February 21, 2026
February 6, 2026
j........8
Verified Shopper

Great service

May 29, 2026
j........t

Always a pleasure coming here. It is always quick and really easy. The budtenders are nice. This is my regular stop.

January 23, 2026
A........2
Verified Shopper

great flower great price

Dispensary response:
Thank you for coming in!
January 24, 2026
June 12, 2026
a........7

Cool shop with cool budtenders

June 8, 2026
B........l

Asher quick and ez

June 8, 2026
S........8

Stopped in for the BOGO. New location is great.

May 10, 2026
e........l

Zach helped me with my transaction and was very friendly. My favorite dispo!

May 21, 2026
m........5

Best service in the area

May 25, 2026
Z........n

Jessie was wonderful!

May 26, 2026
c........5

Alexis 👍

October 4, 2025
C........l
Verified Shopper

They always have great deals and good atmosphere. I never feel rushed or belittled by the staff, like some places make me feel. Thanks guys. Keep it up!!!!

February 20, 2026
p........i

Everytime All the budtenders are super friendly and knowledgeable! I love JARS. Adayjah made my last visit awesome! good vibes when you walk in. Id recommend this dispensary to anyone looking for a new place to call home

May 8, 2026
V........t

i come to jars all the time! everyone is friendly

March 24, 2026
M........a

I always have a great experience at this location. Everyone is always super helpful, definitely my favorite dispensary in the valley.

April 6, 2026
l........1

Best prices in town Great products and amazing vibes!!!

April 12, 2026
C........0

Best deals in town Zach is the best customer service

April 24, 2026
m........7

best in the game!

April 5, 2026
n........0

Zach was very good help. Nice shop. We'll come back

April 12, 2026
k........s

Ryan took care of me.

234...17
  1. Home
  2. Dispensaries
  3. Arizona
  4. Phoenix
  5. JARS Cannabis - South Phoenix (Med/Rec)


Stay In Touch

Receive updates on new products, special offers, and industry news.

Something went wrong, please try again.

By providing us with your email address, you agree to Leafly’s Terms of Service and Privacy Policy.

Leafly mobile app
Get high for less.
Download the Leafly app.
Download Leafly: Marijuana Reviews on the App StoreDownload Leafly Marijuana Reviews on Google Play

Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in
Business Solutions
  • List your store
  • List your CBD store
  • List your brand
  • List your practice
  • Business log in

About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility
About Leafly
  • About us
  • Careers
  • Investor relations
  • Contact us
  • FAQs
  • Accessibility

Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information
Privacy & Terms
  • Terms of use
  • Commercial terms of use
  • Privacy policy
  • Do not sell my personal information

* Statements made on this website have not been evaluated by the U.S. Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Information provided by this website or this company is not a substitute for individual medical advice.


© 2026 Leafly, LLC
Leafly and the Leafly logo are registered trademarks of Leafly, LLC. All Rights Reserved.