Oregon Cannabis Outlet - Salem
Open Now  — closes at 22:00
1330 12th St SE, Salem, OR
Follow
Call
  • ATM
  • Recreational
  • Storefront
  • ADA Accessible
4.6 out of 5 stars
83 reviews

Quality |
Service |
Atmosphere |
Review this location
2018-8-9
2018-8-9
4
Quality | 5
Service | 4
Atmosphere | 5
Been here a grip a times and although always inexpensive, the quality of flower purchased can greatly vary. A month ago I picked up an O of my favorite smoke DP and what it was was not Durban Poison. I picked it up for a camping excursion and was thoroughly disappointed when I smoked the imposter. Although smelling similar, it was NOT congruent. This isn’t the first time that I’ve swung for the fences and missed with this place only to be left holding a bag of dry, less than potent pot. Picked up some pretty stoney LSD this go round and I’m content. Smells fresh and smokes clean, with its lemon-y bouquet and fuel aftertaste it does the job. Hits pain in the nuts. Fifty bucks an O, yesss!!!
Report abuse
10
2018-8-7
2018-8-7
5
Quality | 5
Service | 5
Atmosphere | 5
100% my favorite, go-to dispensary in Salem. $10 grams of Tree Honey and $50 ozs of midshelf bud is something you just can't beat. The prices arent the thing that keeps me coming back though, its the staff. Everytime i go in im greeted with the same friendliness. Lee is by far my favorite budtender, hes so nice and knowledgable. I also really like the girl with long strawberry blonde hair. Everyone there is so great though and theyre usually playing good music so the wait (usually no longer than 5-10 minutes) isnt so bad ;)
Report abuse
40
2018-8-5
2018-8-5
4.7
Quality | 5
Service | 5
Atmosphere | 4
This is my second favorite dispo in Salem for flower and I don’t get to shop here as often as I’d like, since I live farther, but I really enjoy this dispo! Their $50 oz & $8 eighth deals are fire, especially since they give you quality bud. Haven’t received anything from them that was less than par. For deals, always call them before you head over to see what they’ve got left. You know, their website says they don’t stock anything that doesn’t meet their standards and, well, it obviously shows they don’t have low ones here! Budtenders here are okay... the older gentleman with a ponytail is a charm, the others are alrightish... I am neautral I guess about the other workers.
Report abuse
30
2018-7-28
2018-7-28
4.3
Quality | 5
Service | 3
Atmosphere | 5
You cannot find better prices and the staff is always friendly! I have had to wait a bit in line, but it is worth it! Great job you guys, keep it up!
Dispensary said:

Hey Kristophertree, you're awesome. Thank you for making our jobs fun!
Report abuse
30
2018-7-25
2018-7-25
2
Quality | 3
Service | 2
Atmosphere | 3
Been going here since this place was under a different name. Budtenders from the old shop (Alex, etc) are still great. But the good deals they used to have aren't that good anymore (shop around), and the customer service frankly sucks. Leafly menu isn't updated enough, and the 10 to sometimes 20+ min wait just isn't worth it. Also been overlooked in line and was treated with hostility when I pointed it out. I can now get better deals from other locations where I feel more appreciated, with almost no wait time! Good luck guys!
Report abuse
42
2018-7-25
2018-7-25
2
Quality | 1
Service | 3
Atmosphere | 3
They use to carry buddies cartridges but they switched to TozMoz cartridges and they are horrible. I bought 4 of them because they said their just as good BUT 3 of the 4 didn’t work from the start and they switched them out and now 2 weeks later 3 of the broke and the 4th has stopped pulling. We’ve used plenty of other brands before with no problems but this crap is going to kill your business. You should actually really try your products for awhile before selling them. Until you get better quality cartridges, we won’t be back
Dispensary said:

Hello Dadof3boys, We're sorry about your experience with TozMoz cartridges and the confusion with the Buddies. We do still carry Buddies Cartridges and distillate at 20% off. I hope you come back to see our selection. Have a great day!
Report abuse
11
2018-7-21
2018-7-21
5
Quality | 5
Service | 5
Atmosphere | 5
The dispensary is a really amazing place where the people are really helpful and friendly. They know there stuff that’s for sure
Dispensary said:

Thanks Rcg1996! We appreciate that. We are always trying to be better! Hope to see you soon!
Report abuse
20
2018-7-15
2018-7-15
4
Quality | 4
Service | 5
Atmosphere | 5
Need to update Leafly more often than 1-2 times a month. Most places do it Daily.
Report abuse
20
2018-7-8
2018-7-8
5
Quality | 5
Service | 5
Atmosphere | 5
Easy to get to... Right on the bus line🌟🌟🌟🌟🌟
Report abuse
30
2018-6-30
2018-6-30
1.3
Quality | 2
Service | 1
Atmosphere | 1
This place has the worst customer service I've encountered in any dispensary! If you don't wanna help and be courteous your in the wrong job!
Dispensary said:

Hello Captmorgan83, we're sorry you had a less-than-stellar experience at our dispensary! We always try to provide the best service with lightening quick speed and we apologize if you did not feel appreciated. We value your feedback and will put every effort into improving our service to you! We hope you have a great day!
Report abuse
31
12345 ... 9
page 1 of 9
next